FENALIKLARDAYIM AYOL

41 9 190
                                    

Ay dostlarrr parmaklarımı yazmaktan Hissetmiyorum.
Eğitim sistemine bi güzel sövdüm ve hazır vaktim varken sözel dersleri en baştan almaya karar verdim.

Tarihle devam ediyorum. Ne yapayım dedim belki Eşit ağırlıktan Çocuk gelişimi olmaz sözelden Okul öncesi yazarım.

Amaan neyse gelsin sorular.

🌠Türkiye de ki eğitim sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz ?

🌠Geçenlerde test çözerken bir şey dikkatimi çekti. Duygusal bir paragrafta,şiirde falan aklıma herhangi bir isim gelmiyor. Sizin geliyor mu?

🌠Bir bankadasınız ve banka maskeli kişiler tarafından soyuluyor. Fakat o sırada bankada bulunan yaşlı bir teyze,hamile bir kadın ve yanınızda sevgiliniz var. Soygunculardan biri istediğiniz bir kişiyi dışarı çıkartabileceğinizi söylüyor. Kimin dışarı çıkmasını isterdiniz? Yaşlı teyzenin mi Sancısı tutan kadını mı sevgilinizi mi ?

🌠 Vicdanlı bir yapınız var mı ?

🌠En son ne sebeple hastaneye gittiniz ?

🌠Basketbol mu voleybol mu ? (Ah ulan ah o kadar voleybol oynadım sonra sakatlandığımdan bırakmak zorunda kalmıştım 😖)

🌠Bir cinle karşılaşsaydınız ne tepki verirdiniz ?

🌠Büyülere inanır mısınız ? Neden?

🌠Diş fırçan hangi renk ?

🌠Eğitim hayatınız boyunca en çok eğlendiğiniz dönem? (valla benim hiç şüphesiz ortaokul ve lise. Lise daha ağır basıyor tabi)

🌠 yıldız kaydığını gördüğünüz de dilek tutar mısınız ?

🌠Size komik gelen bir batıl inanç ?

Ben konu çalışmaya kaçar bay :d

canım sıkıldı ankete gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin