2.kapitola

460 10 0
                                    

Potom som si zobrala veci a šla som domov. Nemam to od neho ďaleko takže som šla pešo. Po ceste som si ešte zapálila cigu. Konečne som prišla domov.

Bola som celá rozbitá a unavená tak som si išla ľahnúť. Zaspala som hneď.

Pondelok:

Zobudila som sa na budík o 6:30 ako každe ráno. Dala som si sprchu namalovala sa, prezliekla sa, zobrala veci, naraňajkovala sa a išla do školy.

Pred školou ma čakala moja parta, hneď som prišla za Dylanom a dala mu pusu.

Potom sme všetci išli do školy.

Bola prestávka a ja som si zrovna dávala veci do skrinky. Zatvorím skrinku a uvidím moju nočnú moru. Skolo mi vypadli oči. Bol tam totiž Erik. Pane bože.

Zostala som stáť zarazená že čo tu robí. Zrovna sa rozprával s Dylanom.
Potom za mnou prišli.

"Tinuš, pametáš si Erika odsťahoval sa pred pár rokmi, boli sme najlepší kamoši." povedal Dylan.

"Jasné že si ho pametám. Ako by som mohla zabudnúť." usmiala som sa na Dylana a pri tom som zahliadla na Erika, bolo mi z neho zle. Nemohla som sa naňho pozerať.

Tak fajn poviem vám to. Pred zhruba dvomi rokmi som bola veľká šprtka. Proste hrozný nerd. Poznáte to, dokonalá dcéra, víborné známky, žiadne problémy. No jedneho dňa som sa rozhodla ísť s Filiphom na nejaku párty. Všetko bolo v pohode ani som nepila, dokým za mnou neprišiel Erik. Začal ma baliť no ja som sa nedala a radšej som odišla. Potom prišiel znova tentokrát s drinkom. Povedal že bez aspoň jednoho pohárika ma nepustí domov. Tak som ho vypila. Chutil fakt divne. Potom sa mi začala točiť hlava a videla som rozmazane. Nakoniec som sa ocitla v Erikovej posteli. Prosila som ho nech to nerobí no nenechal ma. Znásilnil ma. Odvtedy som začala fajčiť a piť. Už žiadny nerd ani šprt. Ale moje ja, moje terajšie ja. Potom všetkom som povedala Erikovi nech odíde z mesta a už sa nikdy nevracia, inak to poviem otcovi.

Teraz je tu, znova, všetky traumatické spomienky sa mi vrátili. Určite prišiel pretože sa dozvedel že je otec v base.

Po škole som sa mu snažila vyhnúť a ísť rýchlo domov. No na moje nešťastie sa mi to nepodarilo. Zastavil ma hneď ako som višla z budovy.

"Ahoj kamoška, čo ako sa ti darí. Tak ty si sa dala dokopi s Dylanom, gratulujem celkom rýchlo si sa cez to preniesla...čo povieš, dáme druhé kolo?" chytil ma za ruku a oprel o stenu.

"Daj mi pokoj!!" dala som mu facku na líce a odišla som.

Bad Girl Where stories live. Discover now