Dnes sa dejú samé super veci. Dozvedela som sa že Erik so mnou chodí do triedy pretože prepadol a taktiež k nám zajtra príde sociálka aby skontrólovala či je všetko v poriadku, chápete.
Dnes je streda. V piatok som sa so Stephi rozhodla že pôjdeme do klubu, bez chalanov.
V škole:
Prišla som do triedy a sadla som si na moje miesto, ešte pred nedávnom som sedela so Stephi no rozsadili nás, vraj sme vyrušovali. No to ešte nieje to najhoršie.Prešla polovica prvej hodiny keď niekto otvoril dvere a vošiel dnu, bol to Erik.
"Sorry, zaspal som." povedal učitelovi a pohlad sa mu zastavil na mne.
"Pán Restler, toto je váš prví deň a vy meškáte, pre tento krát vám to ospravedlním ale nabudúce bude neospravedlnená hodina."učitel dokončil svoj monológ.
"Tak dobre, sadni si ku ......hm, k slečne Greenovej." skoro som dostala infarkt.
"No to teda nie!" povedal som so zvýšeným hlasom.
"Máte problém slečna Greenová, chcete ísť do riaditeľne?" povedal.
"Radšej ako sedieť s ním." keď som to povedala, Erik na mňa zahliadol a celá trieda sa začala smiať. Potom učiteľ ukázal na dvere. Zobrala som si veci a odišla. Mala som ísť do riaditeľne no ja som išla radšej domov. Môžem je*ať celú školu.
Prišla som domov nikto nebol doma. Sadla som si na gauč a zapálila cigaretu, bolo mi jedno. Keby niečo zvediem to na Philipa.
Zbytok dňa bol v pohode. Večer som mala ísť von s chalanmi.
Prišla som do bunkru. Hneď som šla za Dylanom a dala mu pusu. Potom som všetkých vyobjímala a sadla si vedla Dylana. Dylan si položil ruku na moje stehno.
"Inak dnes príde aj Erik." povedal na hlas tak aby ho všetci počuli. Všetci len súhlasili až som sa napokon ozvala.
"To si robíš srandu?! Ty si ho pozval!?" postavila som sa na odchod. Keď v tom ma Dylan chytil za ruku a otočil k nemu.
"Áno, pozval som svojho kamaráta, ktorého som dlho nevidel a nechápem prečo ti to tak vadí?" povedal no mňa to akorát ešte viac naštvalo. Vytrhla som ruku zo zovretia a bola na odchode keď v tom som do neho vrazila.
"Ahoj kamoška, kam ideš?" uškrnul sa na mňa Erik.
"Domov!" povedala som a obišla ho.
Aspoň doma mám klud. Konečne som zaspala.
Vstala som o 6:00 spravila som si ranu rutinu atď. Do školy ma mal brať Dylan no som na neho naštvaná takže idem so Stephi.
Pred školou už stojí Dylan a ostatný a samozrejme že aj Erik. Nemôžem sa na neho ani pozrieť. Fuj.
Obišla som ich ani som sa na nich nepozrela som naštvaná a chcem aby to vedeli.
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionSom zlé dievča zo špatnej rodiny. Môj otec je mafián celé mesto má z neho strach, no teraz je vo vezení a bude tam ešte hodne dlho. No a moja mama, tak tá je mŕtva. Keďže mám 16 tak bývam s jedinou rodinou čo mám, a to je moja teta, mamina sestra.