A vihar előtticsend
2010 nyara volt,amikor Taehyungal,kint voltunk a házuk előtti kertben. A nagy diófa alatt ültünk görögdinnyét majszolva, a „szerelmi életünket" ha az akkori hormon kitöréseinket bármilyen ellentétes nemű lény irányába szerelmi életnek lehet nevezni. Tae közt és köztem csak egy ember volt oda a lányokért és az Tae volt. Bármilyen lányt,akinek nem a térdéig ér a szoknyája megnézett magának,természetesen ezt mind úgy,hogy a hölgyek ne vegyék őt észre. Az egyik legemlékezetesebb ilyen leskelődő pillanat az volt,amikor Tae egy idősebb hölgyet nézett ki magának,akit a kerítés mögül.Miután a hölgy eltűnt Tae látószögéből segítségemet kérte,hogy tartsak neki bakot,hogy áttudjon nézni a kerítésen.Mikor felemeltem,hogy átnézzen,a hölgy nézett fel rá és azt kérdezte:
-Segíthetek fiatal ember?-
Vörös ajkai kacér mosolyra húzódtak,Tae pedig meglepettségében ellökte magát a kerítéstől,minek következtében elvesztettem az egyensúlyomat és elestünk. A titokzatos hölgy ezután a kerítés kapujához közeledett,majd azon belépve hozzánk lépett. Szegény kis Taehyung teljesen zavarban volt, arca,majdnem olyan vörös lett,mint a hölgy rúzsa. A hölgy felsegített minket mi pedig meg hajolva elnézést kértünk. A hölgy nagyjából a 30-as éveiben járhatott magas és karcsú volt, vörös rúzsához illő magassarkút választott és egy vörös koktél ruhát. Teljesen tönkre tette a haját a sok szőkítő és a festés,ám tenger kék szemeihez és vörös ruhájához valamint halovány bőréhez nagyon jól állt ez a kiszívott szőke haj. Be kell valljam még csinosnak is találtam annak ellenére,hogy engem a saját nemem vonz. Igen Park Jimin 14 éves korában jött rá,hogy nem éppen a gömbölyded mellkasú emberek érdeklik. Abban a pillanatban,mikor a hölgyet Tae is vagy kétszer végig mérte,Tae anyukája lépett ki a házból. Majd mikor meglátta a vörös ruhájú hölgyet oda ment hozzá és megöltelte.
-Jaj drága Ha Rai örülök,hogy itt vagy!-
Én és Tae értetlenkedve néztünk egymásra,majd a két hölgyre.
-Tae,ChimChim szeretném bemutatni nektek egy nagyon régi barátnőmet Ha Rait! Ha Rai ő a fiam Tae-Mutatott Lizz fiára-És a legjobb barátja Jimin.-Majd rám én és az előttem említett személy megint meghajoltunk üdvözlés képpen,mire a hölgy is, akinek már neve is volt,meghajolt.
Mikor épp szólalt volna meg Ha Rai a kerítés nyikorogni kezdett és akkor lépett be Ő....Taehyung báttya....MinYoongi....A szemeim azonnal rátapadtak. Főleg azért,mert egy feszes fekete nadrágot viselt, egy vörös sportcipővel és egy fehér pólóval....A pólója ....láttam az izmait....csurom víz volt....a haja szexi....a kockák...nem bírom levenni róla a szemem.
MinYoongi,akit a suliban mindenki csak Sugának hívott egy sport táskát is cipelt a vállán,nyilván kosár edzése volt. Az említett személy,akit legszívesebben Oppának hívnék oda jött anyukájához és megölelte,majd Ha Raitis,miután ezzel végzett ránk nézet... Először öccsére majd rám...és az a tekintet. Akkor jöttem rá,hogy Min Yoongi egy remek ember ismerő....és sajnos én is. Látta,hogy én úgy nézek rá,ahogy ő soha sem fog. Láttam a szemeiben az undort irántam,amiért egy fiúért vagyok oda és vissza. Vettem a lapotvSuga, biccentettem neki majd lehajottam a fejem.
Tae anyukája és vendége,valamint az én Sugám bementek a házba én és Tae kint maradtunk....Ezután csak a fájdalomra emlékszem....és Suga undorodó tekintetére.
Ekkor felébredtem a telefonom csörgésére. Reggel fél 7 van és Tae már hív.
-Háló? -Veszem fel álmosan a telefont.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Fanfiction-Te vagy az! Veled találkoztam aznap éjszaka a bárban!-mondta döbbenten majd az arcára kiült a mosoly- te vagy vatta cukor. Döbbenten néztem rá majd lehajtottam a fejem. -Én már rég tudtam,hogy te vagy,de nem mertem elmodani,mert tudtam,hogy utálod...