Egy régi barát
Yoongi pov.:
Hétfő délután 3 óra van ShinHa az ölemben ülve eszi anya által készített ebédünket miután végeztünk a terveimhez igazodva elmentem vásárolni ShinHaval. Egy könyves bolt elött megálltunk mivel egy siketek beszédéről vagyis kéz jeleiről szóló könyvvel szemeztem. ShinHara néztem,aki rám mosolygott biztatóan biztos neki is könnyebb lenne,ha nem szóban beszélnénk,hanem kéz jelekkel.
-ShinHa melyik kényelmesebb neked a kéz jelek vagy,ha így szóban beszélgetünk?
-Kéz jelek.-mondta pöszén,mivel siket csak utánozni tudja a hangokat,de teljesen nem tudja kimondani őket.
Bementünk a boltba majd kb 5 perc múlva a táskámban a könyvel jöttünk ki,majd utunkat a ruha boltba folytattuk. Az egyik ruha bolt elött elhaladva ShinHa megállt és nézett egy rózsaszín ruhát,amin aranyos csőrikés minta van láttam rajta,hogy gondolkozik és mivel nem vagyok a szavak embere bementem vele a boltba,majd kiválasztottuk neki a megfelelő méretű ruhát,amit ő boldogan elfogadott, miután elmondtam neki,hogy szívesen megveszem,ha ettől boldog lesz.
Miután megvettük neki a ruhát és nekem is ideje lenne megvennem holnapra a kosár cuccomat,mivel a régieket kinőttem bementünk a kedvenc sport boltomba,ahol remek felszereléseket,ruhákat és különböző sport eszközöket lehetett kapni. A sorok között átcikáztam a rövid nadrágokhoz és trikókhoz és válogatni kezdtem. Amikor már majd nem feladtam,mert egyik színe sem tetszett észre vettem,hogy ShinHa nincs itt,idegesen forgolódtam.
-ShinHa?-elindultam megkeresni a görkorcsolyáknál találtam rá,az egyiket nézte egy kéket-Itt vagy ShinHa,azt hittem elvesztél-mentem mellé ő pedig rám nézett bűnbánóan-Ne nézz így nem haragszom csak megijedtem legközelebb szólj,hogy hová mész-erre bólintott.
-Szépek-nézett a görkorikra,majd rám és megfogta a kezem,hogy induljunk én pedig újból a kosár cuccok felé vettem a kis angyalommal az irányt,majd hirtelen megálltam egy piros nadrág és trikó mellett,majd levettem azokat a pénztárhoz mentünk,majd kifizettem. Kimentünk majd felnéztem a bolt oldalán lévő digitális órára. 17:25 ideje haza indulnunk hűvös van így hát elmentünk a buszmegállóba és felszálltunk a buszra,ami haza visz minket a ruhák a táskám mélyén találtak menedéket. ShinHan egy farmer nadrág van valamint alatta harisnya és egy hozzá illő sport cipő,valamint egy kardigán és egy vékonyabb kabátka,anya kérésére egy sálat is rá adtam. Rajtam egy fekete feszes nadrág egy fehér ing és egy bőr dzseki valamint a táskám amikor felszálltunk a buszra ShinHaval egy két személyes helyre ültünk és,hogy ki tudjon nézni belülre ültünk ő pedig az ölembe. Színte mindenre rá csodálkozott,ahogy ment a busz és mindenhez mondott egy-egy szót igaz,hogy nehezen mondta a szavakat,de imádni való volt,ahogy élvezettel nézte a külvárosi tájat. Fél óra zögykölődés után a buszon leszálltunk a belvárosban és haza mentünk ShinHaval,mivel Ha Rai még nincs otthon mi pedig éhesek vagyunk nálunk vacsorázunk.
-Megjöttünk!
-A konyhában vagyok! Vacsit csinálok!-halottam anya hangját miután levettem ShinHa kabátját és a dzsekimet bementem a szobámba és letettem a cuccokat majd vissza mentem anyjához és ShinHahoz,akik beszélgettek természetesen ShinHa kéz jelekkel kommunikált,ameddig anya beszélt hozzá.
-Yoongi vett neked egy ruhát? Milyen aranyos-mosolygott anya miközben tálalta a vacsorát,majd Tae alakját láttam közeledni a konyha felé,aki ledobta a táskát.
-Csá!-ököl pacsiztunk,majd Tae ShinHara nézett-Szia!-mondta vigyorogva az öcsém,majd megakartam ölelni a széken ülő ShinHat aki egy macska ügyességét és gyorsaságát megirigyelve ugrott le a székről és állt szorosan a lábam mögé.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Fanfiction-Te vagy az! Veled találkoztam aznap éjszaka a bárban!-mondta döbbenten majd az arcára kiült a mosoly- te vagy vatta cukor. Döbbenten néztem rá majd lehajtottam a fejem. -Én már rég tudtam,hogy te vagy,de nem mertem elmodani,mert tudtam,hogy utálod...