A szökés
Ő...hej! szóval....bocsánat a kihagyásért >-> igyekszem minél többet írni és kirakni a fejezeteket,ha még olvassa valaki :") Ha igen,akkor jó szórakozást °^°
Jimin pov.:
Borzasztó fájdalommra ébredek még a szemeimet is fárasztó volt kinyitni
Körbe nézek és egy kórház szobájában találtam magam, de furcsa módon egyedül. Az ágyammal szemben egy nagy üveg ablak van,ami feltehetőleg a kórház kertjének panorámáját engedi szemem elé tárulni. Az egész szoba fehér,van bent az ágyamon kívül egy fiókos polc valamint egy mosdó kagyló és tükör. Ahogy megpróbálok megmozdulni felszisszenek,a kellemes kisugárzás ellenére elakarok tűnni innen, de a bordámba nyílaló fájdalom nem engedi. Valamint volt egy másik probléma is még pedig az,hogy a jobb lábam egy fém rúdhoz van rögzítve a rúd pedig az ágyamhoz így a levegőben tartva gipszelt lábamat.
Balra fordítom a fejem a szoba oldalán egy ablak van,ami a folyosói életet mutatja meg nekem. Jelen esetben azt, hogy egy orvos valakivel vagy valakikkel beszélget komoly arccal.
Barna rövid haja katonásra nyírva, szemei színe teljesen feketék a harmincas éveiben járhat orvosi köpenyt visel alatta egy fekete pólóval valamint nadrággal. Kíváncsi vagyok kivel beszélget de a válaszra nem számítok, amit pár perc múlva tudok meg.
Szemeimet lehunyva próbálok pihenni és emlékezni arra a személyre, aki feltehetően megmentett, mikor ajtó nyitódást hallok.
Kinyitom a szemem,de bár nem tettem volna...
Suga,Jungkook,Taehyung és Medu néznek rám az ágyam két oldaláról döbbenten nézek rájuk,de főleg Sugára.
Mi a fenét keres itt?? Mikor Suga tekintete találkozik az enyémmel elfordítom a fejem és a többiekre nézek
Tae és Jungkook feldúltan és aggódva néz rám Medu pedig,ahogy Suga is kifejezéstelen arccal bámultak.
-Hogy érzed magad Hyung?-kérdezte Jungkook aggódva,mire Tae ráüta vállára.
-Szerinted hogy érezhetné magát? Nézz már rá,hogy elintézték-néz Tae Jungkookra,majd rám-De amúgy mi történt veled? Jungkook azzal rohant ki az edzésről,hogy Suga Hyung felhívta,hogy kórházban vagy.-Néztek rám mindannyian közben helyet foglalnak.
Válaszra nyitom a számat,de csak nyöszörgés hagyja el, ki van száradva a torkom a polcomon lévő vízért nyúlok, majd próbálok felülni, de a bordáim nem engedik. Tae segít felülni én pedig óvatosan iszogatok az életmentő vízemből, mikor már úgy érzem jobb a torkom és a hang szállaimat működésre tudom bírni leteszem a poharat.
A történtekre vissza gondolva,az undorító érzésre a megalázottságra és a félelemre. Testem remegni kezd, szemeim megtelnek könnyel, Jungkook a hátamra simította kezét én pedig lehajtom a fejem és nemlegesen ráztam azt.
-Hyung, akkor te mond el mi történt.-halottam Tae hangját,majd Sugára pillantottam.
-Amikor bementem a szertárba ChoWoo Jin éppen...-rám néz én pedig rettegéssel téli szemmel nézek rá-szexuális kapcsolatot létesített Jiminnel- Suga,akinek tekintete aggodalmat mutat ahogy mondta a történteket.
Döbbent csend áll be a szobában én pedig a kezeimet nézem szipogva,mikor érezek egy kicsi kezet a hátamon,majd Medu megölek nekem pedig ez töri el azt a bizonyos mécsest.
Sírni kezdek keservesen és hangosan,hogy a szívemben lévő félelem és fájdalom távozzon. Medu a hátamat simogatva,ameddig meg nem nyugodtam.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
Fanfiction-Te vagy az! Veled találkoztam aznap éjszaka a bárban!-mondta döbbenten majd az arcára kiült a mosoly- te vagy vatta cukor. Döbbenten néztem rá majd lehajtottam a fejem. -Én már rég tudtam,hogy te vagy,de nem mertem elmodani,mert tudtam,hogy utálod...