isnin - 13 november

4 0 0
                                    


Jomblo happy memang pilihan hati biarku bisa bebas terbang ke sana sini ....."  lagu jomblo mnjadi pilihan menandakan jam sudah pukul 6.

Menguapp😴 malas nyer nak bangun sambung tido la 5 minit
Zzzzz..di buai mimpi

Medina medina medinatu nabi ..jam telefon aku berbunyi
Aku bingkas bangun tengok dekat tingkap hari dah cerah dah..ambik ko sambung lagi bila2 tido tengok jam dah pukul 6:35 a.m. aku turun katil on switch lampu tengok2 semua tengah tido ape lagi aku pun kejut laa diorang "weyhh bangunn dah lewat dah ni dah la exam ni bangun semua"

Kelam kabut aku di pagi hari ..tengok jam dah pukul 7:30 a.m. padan muka aku masuk dewan 7:50 makan pun belom lagi perut dah membuat konsert dah arhh..weyhh linaa , yana , aina cepatt sikit ko tengok jam dah pukul berapa dah nak masuk dewan ni cepatlaa..sambil menunggu diorg aku msj mama bg tau aku exam ape hari ni and doakan aku semoga boleh menjawab peperiksaan dengan tenang..macmam kebiasaan hari bila tiba musim exam

Sampai di sekolah ^ semua calon spm di minta beratur sebelum masuk ke dewan..aku ni dahla tak makan soalan math please be nice to me huahahhaha..

Masuk dewan dup dap dup dap..tak pasti sebab lapar ke sebab kertas yang ada dekat depan aku*nasibla math paper1 je boleh la aku nak guna pistol aku hahaha..

Ketua pengawas*semua murid di kehendaki duduk dengan tenang dan selesa kalau tiada apa2 masalah dengan lafaz bissmillahirahmannirahim semua pelajar boleh menjawab..

Jantung aku dah nak tercabut dah dengar ayat ketua pengawas ni nasibla ak tkde penyakit yang merbahaya lau tak dah lama jadi arwah dah hahha..

Tengah menjawb *weh biar betul ade 10 minit lg ak tk hitmkan lagi kertas omr ni omg boleh giler ak..**40 soalan tembak pun dah macam macam peluru dh gna tk ckup lg

Semua pelajar di minta berhenti menulis*huahahaha suka rasa hati ni 20 soalan lg aku tk hitamkan dlm kertas omr..

Pengawas bertugas dah berjalan untuk mengutip kertas smpai dekat tempat aku dia tunggu..mybe dia perasaan kut aku dah macam orang kena asma dh ..mna tak nye semua orang dah siap tinggal aku jerk belom lagi..pengawas tu pun p tunggu sebelah aku dah kenapa aduii dah la laki..lepass siap aku hantar..selamat aku dari icu hahahaa

**mathematics paper2**

Masuk dewan selawat dan selepas di beri kebenaran untuk menjawab aku pun terus menjawab alhamdulilah paper2 senang ...yang aku belajar dengan mamat poyo pun masuk aahhh senang nye dalam hati bila dapat jawab laa lala laa..

**balik asrama**

Orang duk kalut bincang soalan kau boleh balik tak tunggu aku nohh..sampai hati hang..luah kawan aku ^ aku tahu dia marah aku tapi macam mana tak balik aku lapar dowh rehat untuk paper2 ade 15 minit jer tu pun aku guna untuk study..balik balik asrama terus cari makanan yela dri pagi lagi aku tahan kutt😂lepas minta maaf dekat kawn aku sorang tu ..aku rebahkan diri ke katil ..teribe aku teringat nak ucap trima ksih dekat mamat poyo tu sebab ajar aku semalam masuk sebijik dowh ape yang aku belajar semalam ..aku capai telefon yang berada di hujung bantal dan terus mesej dy "weyh thnks ssgt sbb ajar aku smlm masuk sume yg ko ajar aku"lepas hntar chat aku off data dan terlelap ...



MENCINTAIMU 💕Where stories live. Discover now