Co myślą o nim twoi rodzice ?

185 12 6
                                    

Scott : Sądzą, że jest dość odpowiedzialnym człowiekiem, a myśl o zostaniu weterynarzem jeszcze bardziej ich do niego przekonała.

Stiles : Twoja mama, wręcz uwielbia chłopaka, choć nie da się ukryć, że jego zachowanie czasem ją irytuję. Twojego tatę natomiast przekonuje tylko to, że jego tata jest szeryfem.

Liam : Na początku twoi rodzice byli negatywnie nastawieni do chłopaka, ale z czasem to się zmieniło i zaczęli traktować go jak część rodziny.

Theo : Twoi rodzice sądzą, że Theo jest typowym Bad Boyem, który prędzej czy później wpakuje cię w kłopoty. Mimo, iż wiele razy starałaś się go pokazać z jak najlepszej strony oni nadal trwają w swoim przekonaniu.

Isaac : Nie da się ukryć, że chłopak już na pierwszym spotkaniu podbił serca twoich rodziców. Znają jego sytuację rodzinną i uważają, iż jest bardzo dzielny i ciebie na pewno nigdy nie skrzywdzi.

Jackson : Twoja mama uważa, że chłopak naprawdę cię lubi, a przy tym jest bardzo pomocny. Z twoim tatą Jackson na początku nie złapał dobrego kontaktu, ale z czasem coraz bardziej się do niego przekonuje.

Jordan : Uważają, że jak dla ciebie jest trochę za stary, ale przynajmniej mają pewność, że z nim będziesz bezpieczna.

Derek : Sądzą, że jest tajemniczy i nie potrafią go rozgryść. Masz ogromne szczęście, że rodzice ci ufają i wierzą, iż Derek będzie dla ciebie odpowiedni.


Już wkrótce pojawi się cz.1 "Jak się poznaliście".

Preferencje Teen WolfOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz