baattin ölmüş mü?

32 5 12
                                    

hangi şehirde yaşarsan yaşa, kapının önünde çekirdek çitleyip bakkaldan bile gelsen ne aldığına dedektör cihazı edasıyla bakan bir dedikoducu teyzen daima vardır.

güzel dedikodu yayıp olayı fazla abartabilme konusunda beş pointe sahip olan dedikoducu teyze, bir dedikoduyu çita çevikliğiyle salisede yirmi kişiye ulaştırabilir. konu dedikodu ya da dedektörlüğe gelince bel ağrısı, sırt fıtığı, hiçbir şey kalmaz.

+bizim komşunun çocuğu b*klu baattin vardı ya hani?

-hee?

+işte o geçen oynadığı arabalardan birini yutmuş g*çından zor çıkarmışlar.

-doğru mu deyon gız?

+tabe doğru deyom hatta geçen yanıma geldi "ben öldüm." dedi ya?

-OHA WALLA MI QIIIZ ABOOOOW BAŞIMIZA BUNLAR DA MI GELECEĞDİ *diz dövme*

eh, dedikodu hızlı yayılır.

-qız baattin ölmüş ya?

+qız melahat neler deyon sen?

-doğruları deyom geldi halime söyledi bana ya?

+QIZ NELER DEYON SEN BAATTİN ÖLMÜŞ ABOOOWWWWW

*aradan yalnızca üç saat geçer. le baattin evine yürüyor. le dedikoducu teyze baattin'i durdurur.*

le dedikoducu teyze: qız sen ölmüşün ya neediyon burda hade git öteki yana.

le baattin: teyze ne ölmesi yaşıyom ben yaa.

le dedikoducu teyze: olum halime dedi bana baattin dedi öldü dedi öbür yana gitti dedi halime dedi.

le baattin: anlamadım ama ikna oldum gidiyom ben o zaman?

le dedikoducu teyze: he git yavrum.

ben bile ikna oldum şuan, Allah rahmet eylesin.

eh, her neyse. bugün de dedikoducu teyzeleri işledik.

jaa ne~!

i❜m pawy.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin