1.

33 0 0
                                    

*Allah kimseyi" yalvarıyorum al içimden bu duyguyu, sevmeyeyim artık" diye dua edecek hale düşürmesin.

*Yüzün dünyaya milyonlarca şair kazandırabilir.

*Ne sen unuttun beni, ne ben vazgeçtim senden... Ama öyle bir haldeyiz ki ne sen arıyorsun beni, ne de ben yaşıyorum seni...

*"Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?

*Beni senden, sen bile vazgeçiremezsin."

*İnşallah bu yaşadıklarımız sadece zafere giden yolda çekilen çiledir.

*Aynı gökyüzü altında yaşıyorsak, bir gün karşılaşabiliriz değil mi?

*Ne kadar seviyorsun dersen;
"Nar" kadar derim...
Dışımda bir ben görünürüm
İçimden binlerce "sen" dökülürsün

*Kim bilir masalın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de

*Hayat üç bölümdür:
Dünyayı değiştirebileceğini sandığın, değişmeyeceğini anladığın, ve dünyanın seni değiştirdiğine emin olduğun

*Bir gül kadar güzel ol: ama dikeni kadar zalim olma. Birine öyle bir söz söyle ki, ya yaşat ya öldür; ama asla yaralı bırakma.

*Gittin mi büyük gideceksin!
Ayrılık bile gurur duyacak seninle

*Dünya'nın en ağır yüküdür;
Aklı sende olmayanı ısrarla yüreğinde taşımak.

*Say ki öldün; yalvardın, yakardın, sana bir gün daha verildi. Bugünü öyle bil, öyle yaşa

*Yavaşça kalemin kulağına eğilip dedim ki bir daha onun adını yazarsan, senide kırarım...

*Gün geliyor eskiden görmek için can attığımız insanı görünce kafamızı çeviriyoruz. Hayat cidden çok garip.

*Çok güzel gülüyorsun yoksa senden mi hoşlanıyorum.

*"ben bu adamı gerçekten seviyorum galiba, yoksa her sabah birlikte uyanma fikri niye bu kadar güzel gözüksün?"

*Eğer yağmur yağınca içeri gireceksen, seninle gitmem uzak ülkelere.

*Günde ortalama 75 kere mutlu, mutsuz, sevgi dolu, bıkmış, huzurlu, boşvermiş, hırslı olarak modum değişiyor kafayı yememek mümkün değil.

*Bir köle olarak yaşamaktansa, özgürlük savaşçısı olarak ölcek daha iyi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sözler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin