הוווו זה פרק סקס אז אני אודיע מראש! מי שלא רוצה לקרוא שלא תקרא!
ואני אתחיל לעשות מטרות וכל פעם שתגיעו לזה אני אעלה פרק נתחיל מ20 הצבעות ו15 תגובות!
שתפו את הסיפור עם חבריםם :)
מקווה שתהנו מהפרקקק
HEMMO1996: אי פעם הייתה לך שיחה כמו שהייתה לנו לפני כמה ימים ואמרו לך משהו חכם אבל לא ידעת איך לענות בחזרה כי היה מאוחר מידי?
MICHAELGCLIFFOR: כן, יותר מידי פעמים, למה?
HEMMO1996: כי אתה זוכר שקראת לי חתיכת חרא חרמן?
(ה.מ לא ידעתי איך לתרגם את זה בצורה שתשמע נורמלי)
MICHAELGCLIFFOR: כן.
HEMMO1996: אז חזרתי עם תשובה!
MICHAELGCLIFFOR: וזה?
HEMMO1996: תיקח אחד בשביל לדעת אחד
(ה.מ לא ידעתי איך לתרגם את זה)
MICHAELGCLIFFOR: וואו בייבי, אבל זה נכון.
HEMMO1996: אני יודע נכון?
MICHAELGCLIFFOR: איך זה הגיוני להיות כלכך חמוד ופאקינג סקסי בו זמנית?
HEMMO1996: למה אתה מתכוון
מייקל מסתכל בתמונה האחרונה של לוק יושב על הרצפה ,הקצה של הסוודר האפור שלו תפוס בין שיניו . ורגליו מפוסקות מעט.
MICHAELGCLIFFOR: הוא דאמט הפוסט האחרון שלך.
HEMMO1996: הוו זה נקרא קסם, אתה צריך לנסות את זה מידי פעם.
MICHAELGCLIFFOR: הקסם היחיד שאני יכול לעשות זה לגרום לקליפקונדה שלי לזרוח מעצמו.
HEMMO1996: מייקל אתה קראת לזין שלך בשם?
MICHAELGCLIFFOR: כן אני כן. בעיה?
HEMMO1996: *מסמיק* לא דאדי..
MICHAELGCLIFFOR: ברשותך אני אלך לטפל בקסם במכנסיים שלי.
******קטע סקס******
לוק הסתכל על הלפטופ שלו, קורא שוב ושוב את מה שמייקל רשם. הוא נשך את שפתיו, מדמיין בראשו איך זה היה יכול להיראות.
בליטה מתחילה לגדול בגרביונים שלו, ואיבר מינו מתחיל להתקשות. למה אני בנאדם כלכך חרמן? הוא חשב לעצמו.
מסתכל בשיחה שלו ושל מייקל,הבליטה המשיכה לגדול כשהוא ממשיך להסתכל על התגובות המחרמנות של מייקל.
ללוק הספיק הכאב בגרביונים שלו, איבר מינו נמתח חזק, לוק התכופף מתחת למיטתו, מוציא קופסא קטנה, ומתוכה הוא מוציא את הדילדו האהוב עליו. הוא נשך את שפתיו בזמן שהוריד את הגרביונים שלו, נשאר עם תחתוני התחרה שלו בלבד. הוא לקח בידו את הדילדו עם ג'ל הסיכה, מוציא טיפה מהג'ל ומניח על קצה הדילדו. הוא הניח את השפורפרת לידו וקירב את קצת הדילדו לחור הישבן שלו.
לאט לאט דוחף את זה פנימה, הוא הוציא גניחות כאב קטנות,
הוא דמיין את מייקל איתו, כשהוא אומר לו מה לעשות,והוא מקשיב לו. הוא דחף את הצעצוע גונח בחוזקה כשהקצה של הצעצוע נוגע בפרוסטטה שלו. הנשימות שלו הפכו מהירות והחזה שלו עלה וירד במהירות. עיניו נעצמו וגלי הנאה הציפו את גופו.
טיפות אהבה התחילו לצאת מהזין שלו כשהוא משפשף אותו במהירות,
"פ-פאק מייקל" הןא גנח, דוחף את כל הצעצוע פנימה, משאיר אותו בפנים וגניחות חזקות ברחו משפתיו כשהוא סוחט את איברו. הבטן שלו התנפחה כשטיפות שפיך השפריצו על בטנו כשהוא צועק את שמו של מייקל.
לוק היה רגוע עכשיו, הוא לאט לאט הוציא את הצעצוע החוצה.. מחזיר את הדילדו לקופסה ושם בכביסה את השמיכה והבגדים שהוכתמו בזרע.
הוא נשכב בחזרה במיטתו שם את עליו את הסוודר שלו כדי לכסות את גופו.
הוא פתח את המסך של הפלאפון שלו ,רואה התראה על מהטמבלר על המסך שלו, הנשימה שלו חזרה לנורמלי, ואז הוא הסתכל על התגובה של מייקל שגרמה לו להסמיק..
MICHAELGCLIFFOR: בייבי שלי אתה מזיין את עצמך וחושב עלי?
YOU ARE READING
TUMBLR ➼ MODEL HEBREW//MUKE
Fanfictionסיפור שבו ילד הומוסקסואלי נופל על הברכיים למען משתמש הטאמבלר האהוב עליו. anonymose: "אלוהים, אתה כלכך יפה לעזאזל." Hemmo1996 :"הייתי יכול לתת לך מחמאה, אבל בחרת להיות אנונימי" כל הזכויות שמורות ל: @gayboyharry כל זכויות התרגום שמורות לי.