İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ
:)))
Gıcırdayan kapıyı açarken çıkan ses bütün apartmanda yankılanıyordu.Sonunda kapı açıldı içeriye doğru ilk adımımı attığımda nem kokusu burnuma ağır bir şekilde geliyordu.E bu da 1 yılda bir gelinen yazlık bir ev için gayet normaldi.Bu ufak ev insana huzur veriyordu.
Bavullarımı, tozunu üflediğim ayakkabılığın üzerine koyarak balkon kapısına doğru ilerledim kapının anahtarını kolaylıkla çevirdim ve ferah havaya ilk adımımı attım.Bu ortamı daima sevmiştim.
Başımı sağa çevirdiğimde denizi sola çevirdiğimde yeşillikler içinde olan havuzu görmek bünyemi rahatlatıyordu... Gözlerimi kapamış oksijen dolu havayı içime çekerken yan komşumuz Ayşe teyze tiz sesiyle "Ah Derinciim hoşgeldiniz." dedi. Gülümseyerek başımı salladım.Belli ki gözleriyle annemi arıyordu "Anne" diye seslendim.Annem üzerindeki mutfak önlüğüne ellerini silerek balkon köşesine dogru gitti.Ayşe teyzeye bakıp elimi kaldırdım ve kendimi direk odama attım.Yatağıma uzandığımda bütün günün yorgunluğunu çeken gözlerim daha fazla dayanamayıp kapandılar
*********************
Sabahın 10'un da yan odadan çıkan gürültülerle uyandım.Canan teyzenin evinden hiç gelmeyecek seslerdi bunlar Canan teyze diğer yan komşumuzdur.Sessizce bir kadindir ve genelde tek yaşar.Bu yüzden bu seslerin onun evinden gelmesine şaşmıştım.Uykulu gozlerime ovuştururken bir yandan yataktan kalmak için çabalıyordum. Parmaklarımın ucunda usulca odadan çıkıp lavaboya gittim uykusuzluktan şiş gözlerimi yıkarken bikinilerimin hangi bavulda olduğunu düşünüyordum. Gıcırdayan kapıları ardımda bırakarak odamdaki bavuldan bikinilerimi çıkarmaya koyuldum. Çiçekli bikinilerimi bulduğum gibi giydim ve kapıyı ardımdan çekerek dışarı çıktım.
Apartmanın kum dolu merdevinlerinden inerken burayı ne kadar özlediğimi farkettim. Dışarı çıktığımda ayagimin içine giren kumlar beni ne kadar rahatsız etse de bir o kadar da hoşuma gidiyordu.Plaj evimize 20 metre mesafede olduğundan kısa sürede oradaydım.
Terliklerimi ıslak kumun kıyısındaki tahta parçasının uzerine bıraktım ve eğilerek elimi suya değdirdim. Vücuduma derin bir ürperme gelmişti. Soğuk suyu pek sevmem aslında ve şu an hiç havamda değildim olduğum yerde bir kaç adım gerileyerek kendimi kumların üzerine attım.
Gözlerimi açtığımda güneş tam tepemdeydi ve gözlerimin yaşarmasına neden oluyordu. Üzerimdeki kumları sirkeleyerek olduğum yerde doğruldum yavaşça ayağa kalkarak vücudumdaki hissetmediğim yerleri ovaladım.Terliklerimi de geçirip eve doğru yola koyuldum.
Annemle Babamın uyuyor olma ihtimaline karşı anahtarı yavaşça çevirdim. İçeri girmeden önce üzerimde olan kumları sirkeledim ve kendimi direk duşa attım. Soğuk su tenime dediğinde titrediğimi ve dudaklarimin morardığını hissettim.
Elimi asılı olan havluya attım ve havluyu alır almaz ıslak olan yüzümü sildim. Kafamı kaldırıp aynaya bakmamla çığlık atmam bir oldu."Burnuum" diye inledim.Bir insanın burnu yalnızca 1 saatte bu kadar yanıp soyulabilir miydi ?
Odama doğru koşar adımlarla gittim ve Nivea'nın güneş sonra bakım kremini yüzüme sürüp iyice dağıttım.
Elimi bavuluma attığımda en üstteki kıyafetleri aldım. Kıyafet arayacak durumda değildim. Elime ise pitikareli pijamam gelmişti. Pijamamı giydim ve tableti zorlukla açılan çekmeceden alıp balkona çıktım.
Balkonda ki beyaz plastik sandelyede kafamdaki havluyla aşağıya göçmüş bir şekilde oturmuş tabletten okey oynarken, Canan teyzelerin balkonunda ki hareketlilik dikkatimi çekti tabletin üstünden balkona doğru baktım ve o da ne ? İNANMIYORUM ? NASIL YANİ ? OHA !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love
Teen FictionAnnem, babam ve ben... Üçümüzün olduğu bir yaz tatili ne kadar eğlenceli olabilirdi ki ? Ama işler hiç de göründüğü gibi gitmedi. İlk aşkımı beklenmedik bir yaz tatilinde bulacağımı kim tahmin edebilirdi ki ? ... -İLKLERİN HİKAYESİ-