Bölüm 2 : Çabalar

89 6 2
                                    

Olduğum yerde dona kalmıştım.Sandalyemden doğruldum ve balkona bavulları yerleştirmekte olan çocuğa baktım. Göz göze geldiğimiz anda anlamıştım nasıl bir aşka kapıldığımı.

Üstündeki siyah t-shirt ve kulağındaki küpe onu daha da büyüleyici kılıyordu sanki. Gözlerimi ekranı kapanmış tabletime çevirmem başımda ıslak havlu olduğunu görmeme yetti bile. Ayağa kalktığım gibi odama koştum. Ablamın dolabından aldığım göbeği açık gömleği ve siyah şortumu giydim. Yılların tozunu üstünde biriktirmiş aynaya doğru yöneldiğimde suratım içler acısıydı.

Annemin kapatıcısını elimle bütün suratima yayarak son bir kez aynaya baktım. Odanın kapısını açtığımda annem bakışları gülümsememe neden oldu.O da bu ani değişimimi anlamamış olacak ki "N'oldu kızım defile vardı da bize mi haber vermediler" diyerek yanıma yaklaştı ve beni iyice süzdü.

Ellerini omzumdan iterken"Ya bir anda pasaklılığımı bir kenara atasım geldi" diyerek kollarının arasından süzüldüm.

Balkona çıktığımda gözüm direk ona ilişti. Siyah t-shirtini çıkarmış, buğday tenli vücudunu ortaya seriyor gibiydi.

Oturduğum sandalye onunla karşı karşıya olmama neden olmuştu. Kulaklığımı kulağıma geçirip müzik dinliyor bahanesiyle olanları düşündüm"Kimdi bu ? Niye gelmişti ? Gidecek miydi ? Adı ne ? ve... Aşık mı olmuştum ? "

Kafamı kaldırdım ve ona bakmaya başladım, baktığım çok belliydi ama gözlerimi çeviremiyordum.Ve bir anda yüzünü telefonundan kaldırıp bana bakmaya başladı.Ikimizde kafamızı indiremiyorduk.Nasıl bir çekim gücü bu ? Gözlerimi ne zaman devirmeye kalksam bana yalvarır bir ifadeyle bakıyordu. Neydi şimdi bu ? Henüz olanları idrak etmeye çalışırken Canan teyze o bütün sempatikliğiyle balkona çıkıp bana seslendi "Deriiin"

Ayağa kalkıp balkonun köşesine gitmeye yeltenirken ayak parmağımı-heyecandan olsa gerek- masaya çarptım ve biraz duraksayarak başımı öne eğdim.

Balkonun köşesine doğru ilerlerken onun oradan gittiğini fark ettim.Niye ya ? Benimle muhattap olmak mı istememişti ?

Canan teyzenin uzattığı eli sıkarken bir yandanda onu düşünüyordum.Neydi beni bu kadar kısa sürede kör kütük aşık yapan ? Yok canım heves ya,ne aşkı. Yani heralde değildir. Değildir ya.

Değildir dimi ?

KISA OLDU BU BÖLÜÜM MAALESEEF :/

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

First LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin