Teisipäev

33 3 0
                                    

Ega ei midagi erilist, Laura parkuurisin oma tee kooli. Ema otsib oma nuudeleid. Mina tahan ennast ära tappa. Netti konstaabel tuleb õppetama et sellist asja nagu GrowTopia hack pole olemas (Aga ma ei usu teda) ja et selle tagajärg on... Noh ega ma ei teagi, mind ei huvitanudki see teema. Hernes hakkas nuttma kuna terrorist peppa sai tal läbi. Kääbus üritab teha Räigelt vaimuka nalja ja ütleb. Terrorist peppa võiks olla meie kirjandi järgmine kohustsulik kirjand. Ega mitte keegi ei kuulnud seda kuna kõik olid vaimustuses uue video üle. Valesti kuuldud laulusõnad või no midagi sarnast.

Matemaatika. Lõppuks tõused laua tagant ülesse Hilineja ja hakkab karjuma. KURAT KÜLL! MUL OLI KÕIK ÕIGE AGA SIIS OLI VALE. Ega õps ka sittagi ei saanud teha. Ta oli eelmisest korrast tooli külge sidutud et rohkem aineid ei tarvitataks siin klassis.

Siis tuleb Prilli Jaana klassi ette ja võttab viina välja. Ega õps tahaks ka joinida aga ei saa. Paar mintsa hiljem kõik tantsivad seda Ma olen paks, ma olen bumm bumm tantsu. Direktor annab alla ja ühineb ka kuna ta saab aru,et 6 ja 7. Klass ühendades on nagu nazid uuesti sündinud ja neist niipea jagu ei saa. Vahepeal Midagi oli õppida? Küsib teiste käest. Kui sa oled laksu all. Kas sa siis oled nagu, laksukjdufxudbksf. Ega nkn viimasest osast aru ei saanud tema kui ka teised.

Teistel tundidel tantsivad skidema rinki dinki dink tantsu. Lõpuks liiga paindlik hakkab oma veene lõikama lampi puhtast taevast. Hilineja üritab teda peatada kuid jääb hiljaks. Tuleb kohale noorsoo kiirabi. Liiga paindlik tõuseb korraks ülesse, ja ütleb. Mingid peded v? Ja kukkub uuesti magama.

Seitsmenda tunni ajal tuli terrori akt. Kõik olid kurjad terroristide üle kuna miks nad ei oleks võinud tulla esimese tunni ajal. Ega terror peppad nkn ei koti miski. Tal lasteaed läbi juba kella 13-nest.

Lollakad kooli tunnidWhere stories live. Discover now