Hommikul on asi asjaks. Kuna iga hommik on samasugune ja ma ei viitsi seda kirjutada.
Koolis tuleb järsku meelde. Putsi! Mul kontroll töö. Jookstes direktori toa juurde kus on mingi soovitus kast. Noh mõtlesin natsa ja siis lõpuks tegin selle ära.
Fak mi. Mi houmvork izz nott redi. Plzzz ban houmvork.
Ega ma teatsin, et keegi õpsidest ei mõista inglise keelt ja inka õps tõlgib selle lause puhta valelt ära.
Nagu näiteks : Toomas on drink. Anna kuradi teleka pult siiaNii et ma olen suhta kindel, mitte üksgi õps ei tõlgenda seda paska ära. Isegi ss kui kasutaksin grammatikat aga noh kui oled sama palju nuudli aineid ninast sisse tõmmanud, et nina umbe läheks. Peaks kõik hää olema.
Tunnis oli jummala igav. Suutsime skidema rinki (aka: inka õps) välja vihastada kõigest 2 minutiga! Uskumattu.
Kui skidema rinki õpside tuppa jõuab kutsub ta kõik kokku. Ta mõtled terve oma autistliku tiimiga Kuidas 6 - 7 klassi karistada. Siis tuleb kirjanduse õps ja ütleb täitsa puhtast taevast
Ma võin nad "Kevade" lugema panna
Ning hakkab naerma nagu pahalane nendels filmidesMUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA *Köhh
Nagu ma mainisin skidema rinki otsides head plaani ja ta leidis selle!
Panna, nad, KEVADET, LUGEMA.Nagu ausalt ka. Ei kannata naguu, kesse tjeeeeb niiiii????????????? - mingi pask raamatu tegija
Peale seda paska tundi panime liduma bussiga ELL EII'SSE
(Los angelos) lol jk. Me läksime vasja juurde kesse aina aknast välja karjus : MUL ON PELTIKU PABER OTSAS!
No kui autistlik saab üks vana mjees ikka olla? Vasja pakkus meile mingit sitaks vanat Pilvekese kommi. No seda keegi ei sõõnud ära nkn seda paska mis on 8 fucking aastat passinud tema DIY underwear kausis.Kääbus ja imelikul tüdrukul on juba absoluutne armu suhe / seks.
No läheb ikka mehel mune vaja, et suudelda pliiatsit ja panna see siis veel tüdruku põse pihta. Nagu tänapäecal võib seda juba kutsuda ahistamiseks kuna mõlemad on alla 18 aga keda kottib (Eesti 2018 uus motto) Kääbus üritab oma suhet taastada ja siis tuleb hernes koos herne suppiga mis söögivahetunni ajal alles jäi. Ja kysis : Mida sa vibreerid siin.
Karlil on kindlalt näha, et on keskeakriis juba käes...