1. bölüm

144 0 0
                                    

O günü dün gibi hatırlıyorum '7 Eylül'dü hayatımım değişeceği gündü işte. Hergün ki gibi biraz uyudum kalktığımda en yakın arkadaşımı başımdan aşağı su dökerken buldum gene beni uyandırmaya gelmişti Şeyda. "HADİİ KALKK" diye bağırmaya başladı, sesi kulağımı tırmalıyordu. Hemen güzel uykumdan kalktım bugün fanta konseri vardı hazırlanmam gerekiyordu. Üstüme pembe gömleğimi giydim altıma mini beyaz şortumu giydim birazda makyaj yaptıktan sonra hazırdım.Arkadaşlarla parkta buluşup konsere gidecektik Şeydayla parka geldik. Orda Fate, Buse, Tuğçe Başak, Şerife, ve Orhan bizi bekliyordu onların yanına gittik.(Fate:Fatmanur biz ona kısaca Fate diyoruz :D)  Sonra beraber otobüse bindik zaten 4 gibi konyaaltındaydık.1-2 arkadaşımızda yanımıza geldi ve artık konser alanındaydık.Öyle boş boş otururken Ömeri gördüm eski bir arkadaştı bi ara makinasıyla fotoğraflarımızı çekmişti ordan tanıyorduk neyse, geldi, selamlaştık falan yanındaki çocuk çok dikkatimi çekmişti o da geldi selam falan verdi tokalaştık çok tatlı gülüyordu.Karnımda kelebekler uçuşmaya başladı.Neler oluyordu bana böyle yaa?Daha önce hiç böyle olmamıştım. Yani uzun bi süredir hayatım kimseyi katmıyordum ne biliyim önceki 2 senelik sevgilimden sonra hayatıma kimseyi katmıyordum o zamanlar çok kıskançtım 2 sene çıktık 14  yaşından 16 yaşına kadar çıkmıştık ve birbirimizin hayatına çok karışıyorduk ikimizde birbirimizi uçan sinekten bile kıskanıyorduk aşırı kıskançtık en yakın arkadaşımın bile adını ağzına almasını istemiyorurdum eski sevgilimin. O derece kıskançtık yanii salaklık işte çok aşırıya kaçmışız Face dondurmalar falan sadece telefondan konuşuyorduk  neyse bi süre sonra ben böyle hayatıma karışmasından çok sıkıldım ve ayrıldık.İyi mi oldu bilmiyorum ama 16 yaşımdayım ve birisinin hayatıma karışmasını istemiyordum artık, birisinin karışması iyi olurdu ama bu kadar karışması iyi değildi.2 yıl hayatımı geçirdiğim çocuğu bir anda silip attım ve ardından 1 yıl yalnız takıldım. İşte bugün hayatıma yeni biri girdi konserdeki çocuk onu hayatıma katmalıydım. Yalnızlıktan sıkılmıştım.Çocuğu bi süzdüm çok sempatikti. Ben 'Dursun' dedi, bende biraz nefes alışverişimi düzeltikten sonra bende 'Dilara' dedim. Çocuğu gözüme kestirdim ya kendime ayarlamalıydım kendimi biliyorum ayarlardım hemen. Şeyda'ya bi bakış atıp 'Yeni enişten' dedim. O da biraz afalladıktan sonra çocuğun yanına gidip ' Oooo enişteee' demeye başladı. Zaten bizde utanma falan yoktu herkese böyle yapardık. Bi süre sonra iyice kaynaşmaya başladık derken saat 8 gibi geldi yanıma oturdu. Şeyda hemen 'OOO ENİŞTEEM YAAA' demeye başladı sonra Dursun kolunu omzuma atıp ' Çıkıyoz mu lan biz' dedi. Bende biraz afallayıp 'Çıkıyoz lann'  dedim biraz güldükten sonra soyadımı verdim eklemesi için faceden ekle konuşuruz falan dedim.  O da tamam dedi içim içime sığmıyordu. Cidden hemen çıkmaya mı başladık böyle tahmin etmiyordum. Tamam çıkmayı çok istiyordum ama bu kadar çabuk değil işte. Biz biraz daha konuşmaya başladık konserden çıkıp sahile indik arkadaşın babası 10-20 tane bira aldık bira falan içiyorduk.Dursun'a bi baktım bi kızın dizine yatıyo neye uğradığımı şaşırdım birden bağırdım o kafasını kaldırdı dizine yattığı kıza baktı 'oha lan Dilara sandım ben seni' diyip kızın dizinden kalktı. Gülmemek için zor tutuyordum kendimi kızı ben sanmıştı dişlerimle dudağımı ısırdım gülmemek için ama sinirden içim içime sığmıyordu.Kıza biraz küfür edip yolladım kıskançlık krizim tutmuştu gene. Şeyda'ya baktığımda o da morali bozuk oturuyodu. 'Noldu' dedim. Salağın 2 sevgiliside konserdeydi hangisiyle buluşacağına kadar verememiş 'boşver ikisinide amınakoyayım' dedim biraz gülüştükten sonra kendimize geldik. Saat 11 olmak üzereydi. Bugün Şeyda da kalcaktım babası gelip aldı onlara gittiğimde sürekli gülüyordum. Kendimi çok mutlu hissediyordum o kadar bekleyip depresyona falan girmelerden sonra hayatıma biri girmişti. Bundan iyi ne olabilirdi kii?

7 EYLULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin