Sabah gene Şeyda'nın 'OHAA KALKK LAAAN' diye bağırmasıyla uyandım.
- 'Ne oldu lan?' dedim
-Şeyda: 'Senin ki mesaj atmış kankaaa' dedi
- 'Ohaa lan oyy ne yazmış?' diye sordum
-'Şeyda: Günaydın aşkııımmmm yazmışş kıskandım bee' dedii
- ' Sen önce sana mesaj atan sevgililerine cevap at da sonra beni kıskan' diye kıkırdayarak cevap verdim. Şeyda'da gülmeye başladı ayy canım arkadaşım ne kadar da tatlı gülüyo insanın böyle bir kardeşe sahip olması ne kadar güzel bişeyy ya.
Hızlıca telefonumu elime aldım hemen cevap atmalıydım ne yazsam diye düşündüm sonra cevap olarak da 'Günaydın bitanemm' yazdım. 'Napıyosun sevgilim' yazdı bende 'Şeyda'yla oturuyom aşkım sen?' yazdım. O da cevap olarak 'Bende hala seninle ilk bakıştığımız yerde konyaaltındayım senin kokunu değilde sigara dumanını içime çekiyorum' yazdıı. Bu mesajından sonra sevinç dansı yapıp odayı turladım.Cevap olarak da romantik olayım deyip ' İnşallah o günlerde gelir sevgilim o sigara dumanın yerine benim kokumu çekeceğin günlerrrr' yazdım. 'R harfini uzatarak kendimi çok cool hissettim. Çok romantiğiz ya dedim içimden.Romantik olmak bana göre değildi aslında kızların odunu vardır ya o tam anlamıyla Şeyda ile bendik ikimizde bildiğin odunduk. Ama ilk defa birisiyle çok romantik konuşuyordum.Kendi kendime sordum noluyor bana diye yaa.Sanırım feci halde aşık oluyorum.Hemde daha çok iyi tanımadığım birisine.Bu aşk beni romantik bile yaptı sanırım.İlk defa romantik oluyorum, ilk defa mutluluktan dans ediyorum, ilk defa birisiyle konuşurken kalbim hızlıca atıyor. Bunlar benim alışık olduğum şeyler değildi. Hemde 1 yıl yalnız kaldıktan sonra hayatıma konserde tanıştığım birisinin girmesi.Kader miydi bu? O benim kaderim miydi?
Şeyda'dan
Dün konserde çok eğlenmiştik.Diloşa birisini bile ayarlamıştım. Çok eğlenmiştik konserde bazı tatsızlıklar falan hariç yanii. Mesela eski sevgilimi görmem gibi birden içim cız etti kalbim sızladı.Durduk yere ayrılmıştık. Bi saçmalık yüzünden yani.Üzülüyor muydum hayır. Neden bi erkek için üzüleyim ki aşık olmak bana göre değildi zaten bi kişiye aşık olmuştum adı Bedirhan'dı o da hayatımı sikip gitmişti artık bende milletin hayatını sikecektim.Neyse ondan sonrada 2 sevgiliminde konserde bana mesaj atması gibi aynı anda mesaj attıklarında hangisiyle buluşacağımı şaşırdım bende ikisinide konser alanının yan tarafında olan zıpzıpın oraya çağırdım baktım ikiside geliyoruz yazdı bende hemen telefonumu kapattım bekler bekler giderler sonuçtaa.Kendimi biraz kötü hissettim sevgililerimi ektiğim için ama erkekler bunu hakediyordu.Neyse Diloşun facesinde takılıyordum birden dün konserde tanıştığı ve hemen benim yardımımla çıkmaya başladığı çocuk 'Günaydın aşkım' yazmıştı.Yüzümde bir gülümseme olmuştu.Acaba bu çocuk Dilara'yı mutlu edebilcek miydi?Dilara'nın mutluluğu herşeyden önce gelirdi benim için.Onun mutlu olmasını çok istiyordum.Bende hemen Diloşumu uyandırdım ve sevgilisinin mesaj attığını söyledim.Mesajı okurken salak salak sırıtıp odaları geziyordu.Salak kız aşık oluyordu sanırım.Onun mutlu olması için elimden geleni yapıcaktım.Zaten çocuk iyi birisine benziyordu eğer çocukta yavşaklık falan sezseydim konuşmamasını söylerdim o da sevse bile konuşmayı bırakırdı. Aynısı Dilara bana söyleseydi bende sevdiğim çocukla konuşmayı bırakırdım çünkü biz birbirimizin kötülüğünü istemezdik birbirimizede çok güvenirdik bizim arkadaşlığımız buydu.