Couple

23.4K 41 0
                                    

Aku bagitau yang aku suka Zayn kat whatsapp and otp je.

Hari tu masa rest kitorang lepak kat tempat biasa, port kitorang. Zayn tanya aku

"Betul ke awak sayang Zayn?"

"Betulah, dari first day nampak Zayn terus suka tapi taknak bagitau sebab nanti nampak macam kita nak terkejar kat awak"

"Hahaha awak ni, mana ada. Zayn sebenarnya suka awak jugak thats why Zayn selalu datang cafe awak beli coffee double shot semata mata nak tengok awak je"

"Hmm yeke Zayn nak tengok saya, ke nak tengok Sha & Azie?"

"Awak paling comel dalam cafe tu, buat apa nak tengok yang lain"

Aku tersengih malu.

One day before dia nak balik Sabah dia ajak aku date kat Sunway Pyramid. Aku just pakai skinny jeans and white blouse je time tu. Kitorang pergi tengok wayang cerita apa tah aku tak ingat. Time movie tu, aku tak focus sangat kat cerita dia, aku rasa bahagia sebab aku dapat sandar kepala aku kat bahu dia and pegang tangan dia.

After movie kitorang pergi karaoke kat redbox,masa tu dia je banyak menyanyi sebab aku malu. Yela kan first date. Haha. Sempat la jugak kitorang kissing dalam room tu. Masa tu dia datang dekat dengan aku but aku tak expect pon dia nak kiss aku. Then we    did it. We kissed. He was the first boy i kissed on the lips. Basah bibir kitorang. Aku rasa semacam masa dia kiss aku. Aku rasa macam dia cuba nak raba dada aku. But dia tak jadi. Mungkin sebab dia tak berani sebab dia takut aku tolak dia. Tapi sejujurnya aku nak lebih dari tu. Lepas kiss tu aku tarik tangan dia aku cakap

"Biee, nak lagi" sambil tunjuk muncung bibir aku kat dia.

Zayn dekatkan bibir dia kat bibir aku. Dia main lidah dia dalam mulut aku. Aku rasa panas sangat time tu. Rasa stim sangat. Aku rasa macam pussy aku dah basah. Tapi aku diam.

Malam tu, lepas karaoke kitorang makan burger king. Then mak dia call cakap yang dia kena balik sabah malam ni jugak. So maknanya malam tu hari yang terakhir aku dapat jumpa Zayn sebelum Zayn balik KL balik. Aku terlupa inform kat korang yang Zayn ni orang Sabah. That's why aku tanya yang dia ni Islam ke tak sebab cara dia cakap macam lain sikit.

So after makan semua aku pun say goodbye kt dia and we made a vow. I don't remember what was it about but after that, we hug and kiss each other goodbyes before i knew he left me.

Sayang.Where stories live. Discover now