KLIA

34.1K 61 8
                                    

Pagi tu Belle pergi KLIA sebab nak jemput Zayn balik dari Sabah.

Aku rindu sangat kat Zayn. Tapi aku malas nak jujur sebab  taknak bebankan Zayn dengan kerja dia masa dia dekat Sabah.

So , pagi tu masa aku dtg nak jemput Zayn. Aku naik bas ke KLIA.

Zayn sampai je aku terus cari Zayn. Bila Aku nampak dia tengah berdiri kat tepi tengah smoking aku terus tuju kat dia and he hugged me tight.. then kita cium mulut kat situ jugak tak kira berapa ramai orang nampak. Aku terkejut gila time tu tapi aku happy.

Then kitorang plan nak naik bas nak pergi ambil motor dia kat rumah. So while in the bus tu. Dia ada goda aku. Dia kiss aku dia cakap

"Zayn rindukan Belle sangat"

"Belle pun sama"
Dia senyum.. and sambung cium aku lagi.

Dalam bas tu kitorang duduk belah belakang. And tak ramai penumpang time tu.. so bolehla nakal sikit dengan dia.

Actually masa Zayn kat Sabah kitorang dah beberapa kali dirty talk dekat chat and otp. Dia pernah suruh aku moan dekat otp. And aku pernah tengok dia lancap dekat video call.. kitorang sama sama tak puas selagi tak dapat in real life.  So time tu kitorang dah banyak kali plan nak make love together bila dia sampai KL. Zayn cakap dia nak rasa pepek aku ni pulak. Aku cakap aku taknak aku masih virgin lagi. Aku nak simpan dara aku sampai aku kahwin dengan suami aku.  Aku just bagitau dia yang kita buat ringan2 je.

Sambung cerita masa dalam bas. Dia pegang celah peha aku. Lagi sikit tangan dia nak kena kat pussy aku. But Zayn sengaja tak pegang pussy aku. Mungkin dia taknak gelojoh. Sejujurnya time tu aku dah rasa gelisah and aku rasa macam nak dia sangat.

Aku nampak ade something yg kembang dari skinny jeans dia. Aku tau dia pun horny dengan aku. Aku cakap kat Zayn

" Zayn, belle nampak tu.."

"Nampak apa..?"

"Umm..tuu.. kt zip seluar Zayn"

Tanpa rasa malu dia pegang tangan aku and letak tangan aku atas zip jeans dia. Aku dapat rasa keras sangat batang dia time tu. Aku teringin nak buka zip seluar dia tapi aku malu.

"Nak tengok tak..macam mana rupa dia.. selalu kan Belle tengok kat Vc je.."

Zayn suruh aku bukakan zip seluar dia. Aku ikut cakap dia. Aku tarik zip dia kebawah aku nampak batang dia terjulur keluar dari boxer dia. Aku terkejut. Ni first time aku nampak batang sebesar ni in real life. Sebab biasanya aku rajin tengok blue je.

Dia suruh aku usap batang dia . Aku ikut je dengan rela. Sambil tu Zayn nak masuk tangan dia dalam seluar aku. Mula mula aku tak bagi. Tapi aku rasa tak tahan sangat. Aku biarkan tangan dia masuk dalam panties aku.

"Sedap tak belle.."

Aku mendengus.. sambil rasa jari Zayn yang kasar tu sentuh pepek aku yang lembut ni.. dia mainkan jari dia perlahan lahan kat kelentit and lubang pussy aku..

Ahhh.. ermm..ahhh

"Basahnya lah pussy sayang ni..kan best kalau dapat jolok dengan batang ni.. mesti sedap gila kan syg.." aku dapat dengar kocokkan air mazi aku sambil dia masukkan jarinya laju ke dalam pussy aku.. tak sangka dia lancapkan aku dalam bas ni..

" ahh hmm.. ahhh.. bieeee"
Aku malu.

Aku taktau kenapa masa tu aku biarkan je Zayn buat semua tu kat aku.. aku rasa sedap sangat.. dia main jari dia kat pussy aku.. sampai basah.. selama ni aku rasa macam tu masa tengok video blue je...

Sekejap je kitorang naughty dalam bas , then after dia dh ambil motor dia. Dia ajak tengok wayang. Dalam cinema tu, first time aku bj dia.

Masa movie tu aku usap peha dia. Aku beranikan diri usap batang dia dari luar jeans dia.. dia pandang aku.. aku pandang dia aku senyum.. dia bisik pada aku..

"Buka la.." aku pun buak zip seluar dia and terjulur lah batang dia yang besar tu.. aku usap pelan pelan.. takut pulak kantoi dengan org dlm panggung tu..
Aku dekatkan bibir aku kat batang dia.. aku pandang dia sebelum tu.. aku tanya

"Boleh ke ni..?"
Zayn hanya menggangguk dan senyum kat aku. Aku tau yang dia pun tak tahan and stim sangat dah time tu..

Aku dekatkan bibir aku kat batang dia.... aku jilat kepala batang dia and isap macam aiskrim aku buat.. dia mendengus dan tolak kepala aku dalam lagi.macam nk aku telan je batang dia ni. Dia mendengus

"Ahh,sedap yang..sedapp..ahhh.." sampai lah dia pancut dan aku telan air mani dia.

Malam tu dia hantar aku balik rumah naik motor.. sampai depan rumah aku kitorang lepak kat tepi jap sembang. Zayn cakap

"Thanks sayang for today.."

Aku pun tanya dengan suara yang manja dan riak muka yang nakal

"Thanks for what? 😏"

"Alaaa..sayang ni.. thanks la sebab amik bie tadi kat airport.. then naik bas dengan abie..tengok wayang sama sama.. and..andd..."

" and what bie.."

" and make me cum inside your mouth" zayn cakap sambil mengenyit matanya kat aku..

"Sedap ke bie.."

"Kalau pasal ayg, semua sedap" zayn menarik dagu aku dan dekatkan bibirnya pada bibir aku. Kami bercium kat lorong gelap yang sunyi sambil bersaksikan bintang dan bulan pada malam tu. After kissing dia aku pandang mata dia, aku balas

"You're welcome baby..thank you for coming back for me, here. I missed you lah gila!"

Then he hugged me tight in his arms.. and kissed my foreheAd before we said our goodbyes.

"Goodnight baby, don't forget bawak motor hati2. Take care.. sampai rumah nanti terus call me kay..  I love you syg..!🤗"

"I love you more than you know,"

"Daa.."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sayang.Where stories live. Discover now