3.rész-Változások

89 1 0
                                    

Mindjárt itt a téli szünet, már csak egy teljes hét és egy nap van hátra a börtönből, hála istennek....
Az ébresztőm 5:00-kor csörgött, nagynehezen felkeltem.
Elindultam a fürdőbe és elvégeztem a szokásos rutinomat, ami abból állt, hogy lezuhanyoztam, fogat és arcot mostam, sminkeltem és begöndörítettem a hajamat. Nem igazán voltam megelégedve a külsőmmel, de úgy gondoltam, hogy ennél jobb úgysem lesz, így el is engedtem az egészet.
Lesétáltam az emeletről, anya és apa a konyhában voltak.
-Jóreggelt Kincsem!-köszöntött anyukám
-Szia hercegnőm!-szólt apa is
-Sziasztok!-válaszoltam
-Drágám 5 perc és készen van a reggelid, az ebédet és az innivalód a hűtőben. Ne felejtsd el magaddal vinni!
-Rendben anyu, köszönöm-válaszoltam kedvesen.
A kis beszélgetésünk után nekiálltam kávét főzni. Mire elkészült a kávém, már be is fejeztem a reggelizést, megittam a kávét és felszaladtam a szobámba, hogy felöltözzek.
Ezt az összeállítást választottam:

Aztán gyorsan bepakoltam a táskámba és leindultam anyaékhoz, hogy elköszönjek tőlük

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Aztán gyorsan bepakoltam a táskámba és leindultam anyaékhoz, hogy elköszönjek tőlük.
-Ma ottalszom Sophienál, majd holnap délután jövök, sziasztok.-köszöntem el tőlük.
-Rendben kincsem, ügyes legyél a suliban, puszillak-szólt anya
-Okés-válaszoltam kedvesen.
Apa már elment, így tőle nem tudtam elköszönni, na mindegy...
Kimentem a garázsba és kiálltam a fekete Audi A3-mal, majd elindultam a suliba, 7:40-re értem be, így még volt 20 percem az első órámig, ami matek volt a kedvenc tanárommal Diannel. Ma fogunk dogát írni, remélem menni fog...
Nagy gondolkodásomból Sophie mosolygós arca zökkentett ki.
-Sziaaa Camiiii-köszönt nevetve
-Haliiiii Ofi-köszöntem vissza neki(Sophie egyik beceneve, de csak Cami szokta így hívni szerk.)
-Na mizu? Akkor ottalszol ma nálunk??-kérdezte
-Huh persze, már szóltam anyunak is és megengedte.
-Hjaj dejó-ugrándozott-Akkor holnap elmegyünk plázázni?
-Oo igeen, vennem kell ruhákat, mert nincs semmi értelmes cuccom-mondtam.
Erre csak nevetve megrázta a fejét és közölte hogy egy hatalmas gardróbszobám van, tele ruhákkal.

Elkezdődött a matekóra, bejött a terembe Dian( aki amellett, hogy a matektanárunk, az ofőnk is), de jött vele valaki, egy ismeretlen és hihetetlenül helyes srác....ekkor változott meg minden...

My new life-Shawn Mendes fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz