Nic w życiu nie jest proste cz.2

23 5 0
                                    

Ksawery jest poukładanym chłopakiem. Zazwyczaj spokojnym, kochającym i w 100 procentach szczerym.
W jego życiu jednak brakowało rodziców. Wyjechali do Niemiec 7 lat temu. Nastolatek w tym czasie wychowywany był przez wujostwo. Dobrze się uczył, nie miał większych problemów z prawem.
2 lata temu rodzice postanowili zabrać go do siebie. Przez 5 lat w Polsce największy nacisk kładł na naukę j. niemieckiego.

Chłopak chodzi obecnie do szkoły średniej. Wciąż uczy się dobrze, nie lekceważy szkoły. Tutaj ma wielu znajomych i przyjaciół. Całkowicie odnalazł się w nowym miejscu.
To tutaj chce żyć. Nie wyobraża sobie powrotu do Polski.

Od początku dobrze dogadywał się z Christiną. Córką przyjacieli jego rodziców.
Kiedyś połączyła ich miłość. Byli jednak ze sobą dość krótko. Ksawery wolał, żeby Christina była jego przyjaciółką.

Młodzi spotykali się ze sobą każdego dnia. Sypiali ze sobą. Kochali swoje spontaniczne wypady w różne miejsca na terenie Niemiec i nie tylko.
Pierwsze wspólne wakacje wraz ze swoimi rodzicami spędzili w najpiękniejszym mieście Chorwacji - w Makarsce.
To miejsce pozwoliło im zrozumieć, że to co jest między nimi nie może się tak po prostu skończyć.

Nastolatkowie mają wiele wspólnych wspomnień. Kochają się mimo, że nie są razem.

Ksawery pewnego dnia 2017 roku poznał dziewczynę. 13latkę. Na imię ma Justyna.
Dziewczyna od początku mocno przyciągnęła uwagę Ksawerego. Chłopak nie mógł przestać o niej myśleć.
Według niego jest to dziewczyna godna uwagi i poświęceń. Mądra, szczera, kochana, i zawsze wesoła. Choć nie pewnie stąpająca po Ziemi.
Zostali parą.
Jednak została kwestia przyjaciółki, która akurat Ksawerego nie potrafiła sobie odpuścić. I wszystko wskazywało na to, że on o niej też nie mógł zapomnieć.

Na początku związku z Justyną, Ksawery sypiał jeszcze kilka razy z przyjaciółką ze względu na to, że wydawało mu się, że Justyna traktuje ten związek jako żart. Myślał, że ona nie bierze tego na poważnie.

Po czasie zrozumiał jednak, że to był błąd.
Czy powiedział Justynie prawde?

Cdn...

Nic w życiu nie jest proste.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz