Nic w życiu nie jest proste cz.3

24 5 0
                                    

Nastolatek powiedział o wszystkim swojej dziewczynie. Mimo wszystko nadal ciężko mu z tym żyć. Wie, że to był błąd, który nie powinien się zdarzyć.

Przyjaciółka zafundowała chłopakowi szczerą rozmowę. "Xavier, wiesz, że Cię kocham, że nie umiem żyć bez Ciebie i bez tego wszystkiego co robiliśmy. Ale chcę Twojego szczęścia a wiem, że nim nie jestem ja tylko Justyna. Oboje to zepsuliśmy. Nie mogłam pogodzić się z tym, że to z nią jesteś. Do tej pory oboje byliśmy sami i robiliśmy razem wszystko. Ale trzeba to skończyć."
Ksawery wtedy zrozumiał, że to co zrobił kilka dni wcześniej to tylko jego wina. Christina chciała dobrze. To on posunął się o krok za daleko.

Równie szczerze porozmawiał z Justyną.
Zrozumiała wszystko i poniekąd wybaczyła. Choć w wielu przypadkach można wybaczyć ale nie zapomnieć. I właśnie tego obawiał się Ksawery - tego, że Justyna nigdy tego nie zapomni. Że patrząc mu kiedyś w oczy będzie widziała chłopaka, który ją zdradził, skrzywdził.
W każdym jego zdaniu widać było żal i smutek. Jednak postanowił nie spieprzyć tego jeszcze bardziej.
Każda kolejna rozmowa z ukochaną była coraz bardziej wesoła. Wszystko wróciło do normy.

Ksawery przestał widywać się z Christiną tak często jak do tej pory.
Nie ukrywa, że bardzo mu tego brakuje, ale wie, że inaczej nie może. Rozmawiają ze sobą, widują się przy szkole, w sklepach, na chodnikach ulic miasta. Jednak już nic między nimi nie jest tak, jak było

Jednak... na co nastolatek postawi po upływie czasu?
Na ciało, którego zna każdy milimetr i na charakter, który uwielbia od lat?
Czy jednak na młodą, kochającą dziewczynę, z którą nie będzie doświadczał tego, co miał do tej pory na codzień?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 30, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nic w życiu nie jest proste.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz