1.BÖLÜM

25 2 0
                                    

Saat 08.00 da uyandım.Burası farklı bir yer sevgilimin evi olsa gerek.Normalde erkeklerden nefret ederim fakat sevgilim Adam için aynı şeyi diyemeyeceğim o farklı biri çok farklı hayatim boyunca tanidigim erkeklerden farklı biri onu sevmemi sağlayan bisey var onda tanrısal güç gibi.Yataktan kalkar kalkmaz üstüme iş kiyafetlerimi giydim.Adam hala uyuyordu.Yanagina minik bir öpücük kondurdum.Apartmandan cikar cikmaz kosedeki kahveciden kendime bir kahve aldim.Kendime gelmemin yolu her zaman buydu.İs yerinin kapisindan girer girmez yaka kartlarimizin içine rastgele atildigi kutuya gittim.Eva MORALES  yazan yaka kartini buldum.Gelişi güzel taktım.Bu büyük holding de sekreterim. George Ryder bu holdingin sahibi.Kendisi çok pislik bir adam.İs yerimizin çok iyi is yaptigini soyleyemem.Adam paraya para demiyor fakat kendisine borclarini ödemeyen insanları tek tek oldurtuyor.Ayni zamanda şehir merkezinde eski n

bir deponun bodrum katina kumarhane yaptiriyor.Sanirsam bir hafta sonra acilacak.Bu adamla görüşmeye o kadar çok insan geliyor ki.Bu saçma adamla görüşmek isteyen insanların hepsiyle ben ugrasiyorum.Buradaki sekreterlerin çoğu benimle bu katta calisan Marry de dahil müdüre asilmaya calisiyor.Marry aslında iyi kiz.Buradaki tek arkadasim diyebilirim.Fakat aldatildigini farkında değil söylemeyi düşünüyorum ama boyle şeyleri beceremem.Sevgilisini evinin arka tarafında hep bir kizla yiyisirken goruyorum.Ama Marry e söylemeye cesaretin yok ne yazik ki.Bir de ayni katta olduğum Rose var.Rose aslında zengin bir kiz niye boykle bir yerde calisiyor bilmiyorum.Bir defa giydiği kiyafeti tekrar asla giymez bense dolapta elime geçeni giyerim.Hatta ustumdeki gömleği bir haftadir giyiyorum.Üstüne kahve döküldüğü için bu lekeninde gozukmesini istemedigim için ustumdeki bu saçma ceketle duruyorum.Rose da sevgiliye sahip fakat sevgilisi onu parasi için kullanıyor.Çoğu zaman Rose u aldatmis hatta iki kere değerli takilarini calip kacmis fakat parasi bitince Rose a geri donmus.Calistigim kata cikar cikmaz cantami masanin üstüne firlattim.Biten kahve çöpünü cop kutusuna basket seklinde attim.Saclarimi masada bulduğum bitmiş bir pilot kalemle gelişi güzel topuz yaptim.Artik istemeye istemeye calismaya hazirdim.Daha dosyalara uzanmamla telefonun calmasi bir oldu.Ben daha Merhaba ben George Ryder ın sekreteri size nasıl yardimci olabilirim demeden saçma bir ağlama sesi geldi.Fakat telefondaki her nerdeyse sesi hem boğuk geliyor hemde hat bir gidip bir geliyordu.Boyle saçma şeylere gelemedigim için telefonu kapattim.Basladim dosyaları incelemeye.Elimdeki dosyaların incelenmesi bittiğinde saat aksam beş olmuştu bile.Bu dosyalar daki şeyler Ryder holdinge karsi çikan ona meydan okuyan başka bir holding şirketiyle anlaşmalar konuşmalar çeşitli istekler falandi.Telefonun tekrar calmasiyla irkildim.Yine ayni sesti.O yüzden telefonu direk kapattim.Tam ben esyalarimi toplayip bu lanet olasi yerden gidecekken George Ryder bugün incelediğim dosyaları görmek istediği için beni yanina cagirdi.Dosyalara bakarken arada gözü bacaklarima kayiyordu.Kim bilir karisini kaç kere aldatmisti.Oysa ki karisi Olivia Ryder ne kadar tatil biriydi ve bu lanet olasi adami çok sevdiği belliydi.Hemen hemen her gün holding e uğrar George aptalini bulamayınca surati asik bir şekilde geri donerdi.George burada olduğunda ise hep sinirli anina denk gelir adamin onu azarlamasina rağmen surati gulerek odadan cikardi.Aslında George a gore biraz daha genç gözüküyordu tipki annemle babamin arasındaki yas farki gibi.George dosyaları ve bacaklarimi incelemeyi bitirdikten sonra odadan hizli adimlarla ciktim.Dosyalari masamin yanindaki rafa koyup cantami da alip asagiya indim.Yaka kartimi kutunun içine güzelce attiktan sonra bu lanet yeri terk ettim.Normalde eve hep yürüyerek giderim fakat bugün sıçtığımın topuklu ayakkabılarına dayanamayacagim.Bu yüzden taksiye bindim.Taksinin arka koltugune güzelce yayildim ve eve varmayi dört gözle bekledim fakat gözüm yaninda olan gazetelerdeki bir isme odaklandı isim çok tanidikti.Sanki orda o ismi görünce tuylerim diken diken oldu.Gazetede bizim patron George ve yaninda kirli sakallari olan hafif George dan daha uzun bir adam ve yaninda genç ve güzel bir kiz vardi.Gazeteyi elime aldim ve okumaya basladim.Unlu is adamları birlikte diye bir baslik atmislardi.George Ryder ve Daniel Lock ve kizi Amanda Lock ayni karede diye bir alt baslik vardi.Daniel Amanda?? Bunlar benim tanidigim kişiler mi yoksa isim benzerliği miydi? Gözlerim fal tasi gibi acilmis gazetedeki sayfaya bakarken haberin tarihi gözüme carpti.Hemen hemen bir yil önce çekilmiş bir fotografti.Amanda yi bilmem ama Daniel in değiştiği kesindi sanki yüzünde estetik var gibi duruyordu.O kadar sok olmuştum ki yuzumdeki bütün kan vucudumun çeşitli yerlerine dagilmisti sanki.Taksicinin geldik demesiyle kendime geldim.Parayi uzattim gazeteyi de aldim arabadan indim.Posta kutuma birşeyler gelmisti.Anahtarı cebimden cikarip kutuyu actim.Kirmizi ve oldukça sik bir zarfti.Uzun zamandır bana boyle şeyler gelmiyordu tabii holdingin düzenlediği özel geceler ve yemekler haric.Onlardan biri sandim ve bu sefer ne bakalim diye zarfi yirtip actim.Fakat bizim holdingden degildi.Bu zarf Lock holdingdendi . Zarfta Locklarin holdinge sekreter olarak gecirildigim yaziyordum.Sasirmistim böyle birşey olmasi mümkün değildi bu olayları salak George a hemen soracaktim.Ama birazda sevinmistim içimdeki intikam ateşi daha çok artmisti belki de bu benim için bir firsatti.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin