İNTİKAM

129 3 1
                                    

Yoksul bir ailenin en küçük kızıyım.Babamdan tam anlamıyla nefret ederim gerçi annemi de çok sevdiğim söylenemez.Hayatım boyunca bana yaptıklarını unutmayacağım.Sadece bana değil diğer kardeşlerime de yaptıklarını unutmayacağım.Tabii bütün kardeşlerle aramın iyi olduğu soylenemez.Zamanında hepsiyle küçük çaplı tartışmalar kavgalar bazen bunlardan da öte şeyler çok yaşadık.Ama en çok büyük ablamla yaşadığım kavgaları unutamam.Annem tam anlamıyla bir orospunun tekiydi.Onu çoğu zaman başka adamlarla birlikte görürdüm.Bir keresinde ekmek almaya parası yetmediği için ekmek almaya karşılık fırındaki adamlara kendini ellettiğini görmüştüm.Tabii böyle sahneler benim 5 yaşından beri görmeye alışkın olduğum şeylerdi.Annem onu böyle gördüğüm de bana kızacağına boyle şeylerin beni geleceğe hazırladığını daha kötü şeylerle karşılaşacağımı söylüyordu.Aksine erkeklerden nefret eder olmuştum hatta biraralar babamın yanına bile gitmekten korkardım.Annem aslında güzel biriydi.Güzellik olarak onun gibi olmak isterdim hep.Küçükken o evde yokken gider rujlarını sürerdim hep.Tabii sonra hep kızar vesert bir tokat atardı.Böyle şeyler için yaşımın daha küçük olduğunu daha ileri de bana bu konular hakkında bilgi vereceğini soylerdi.Babam annemin aksine çok dindar bir adamdı.Tanrının kötülük yapanları gördüğünü ve kötü insanların başına hep bir şeylerin musallat olduğunu soylerdi.Bende kucukken bundan korkar mahalledeki birikikac bizim gibi fakir çocuklarla oyuncaklarını paylaşır herkesle iyi geçinmeye calisirdim.O zamanlar küfür nedir bilmezdim.Bir kere en büyük ablam Lisa nın küfür ettiğini duymustum.Sonucları ağır olmuştu babam çok kızmış ve ablamın birkaç yerine ağır bir şekilde vurmuştu.Babam küfüre ve kötü söze ağır tepki verirdi fakat onu da birkaç kez kilisenin yanında oturan bir rahibeyle öpüştüklerini görmüştüm.Hatta bazı zamanlar anneme de aynılarını yapmak ya da daha fazlasını yapmak için bizi teyzeme gonderirdi.Eğer annem yapmak istediği şeyi kabul ederse babam bütün gün boyunca otuziki diş gezerdi annem eğer yapmadiysa surati asık olurdu ve genelde annemin gözünde morluklar olurdu.Babam tam anlamıyla bir dengesizdi.Onunda isi zordu tabii bir orospu ve dört çocuğa bakmak o zamanlarda şimdiki kadar kolay değildi.Her kardesimin arasında uç yaş var.En büyük ablam Lisa tam anlamıyla annemin aynisiydi.Daha onüç yasindayken annem gibi davranmaya baslamisti.Bir keresinde annem disarda babmin iste ve diğer kardeslerimin okulda olduğu zaman Lisa eve erkek arkadasini ödev yapmak için cagirmisti bende onlar ödev yapıyor diye sokakta oyun oynuyordum fakat çok susamistim ve gittim kapiyi actigimda Lisa ve arkadasini koltukta uygunsuz bir pozisyonda yakalamistim.Lisa bana çok kizmisti çocukta onlara gördüm diye esylarini toplayıp hemen evden gitmişti.Lisa arkasından ne kadar gitmesine engel olsa da çocuk onu dinlememisti.Lisa izinsiz eve girdim diye bana çok kızıp kolumu yakmıştı.İzi hala durur.Benim uzuldugum şey canimin yanmasi değil de gereksiz birinin bende boyle bir kz birakmasiydi.Lisa dan küçük olan kardeşim Annie tam bir anne ruhluydu.Lisa bana kizdiginda çoğu zaman beni korurdu.Beni bebeğim diye severdi onunla aram abim kadar iyi olmasa da iyiydi.Annie onyedi yasina geldiğinde babam onu bizden durumu daha iyi olan bir ailenin kibar gibi gözüken fakat dehşet derece de şiddet manyagi olan biriyle evlendirdi.Ablam evlenirken mutsuz değil aksine mutluydu o daha çok anne olmak için evlenmişti yoksa çocuğu falan sevdiği yoktu.Fakat evlendiği adam Daniel Annie hamileyken ona çeşitli şiddetlerde bulunmuş ve çocugun dusmesini saglamisti kendisi cocuklari hic sevmezdi.Ablami hic aldatmamisti fakat alkole çok duskundu.Onun kendini kaybetmesi için sadece bir kadeh içmesi yeterliydi.Hemen hemen her aksam ablami doverdi.Cevremde boyle erkekler olunca erkeklerden daha çok nefret eder olmustum.Öyle boyle ablam sonunda hamile kalmisti.Fakat yigenim Tommy sadece 5 yasina kadar yasamisti.Araba carpmasi sonucu ölmüştü. Ablam aradan iki yıl geçtikten sonra tekrar hamile kalmisti.Bu kez kız çocuk dogurmustu.Amanda hayatimda gördüğüm en güzel kizdi daha 5 yasindayken bile ileride çok güzel biri olabileceğini tahmin edebiliyordu insan.Fakat Eniştem ablamla yigenime daha çok şiddet uygular olmuştu.Ablamda dayanamayıp amandayi da alip kacmisti.Onlari bir daha hic gormedik.Daniel bir kaç kez kapimiza geldi ama acmadik.Onunda şuan nerde olduğunu bilmiyorum beni ilgilendirmez de.Abim Sam le aramiz çok iyiydi.Ben mutlu olunca o ne kadar mutsu olursa olsun sevinir okuldan gelirken calistigi yerin verdiği az ama ona yetecek maaşla bana bir hediye alir bu sakiz bile olsa çok sevinirdim beni hep mutlu ederdi.Başka çocuklarla kavga etmemi soylerdi.Ama onu bir kere benim için biriyle kavga ederken görmüştüm.Çok kibar bir insandi babamin ona yaptiklarina annenin ona yaptiklarina katlaniridi ve onlara olan saygisini hicbir zaman kaybetmemisti.Benim aglamama dayanamazdi.Fakat bir gün okuldan çok sinirli bir şekilde gelmisti .Bende onun bu halini görünceye ağlamaya baslamistim.Beni takmamisti bile.Hizlica yatak odasina girip birşeyler akdi ne olduğunu gorememistim ama agir birşey olduğu kesindi çünkü bir kolu diğerine gore daha asagidaydi.Hizlica arka bahçeye gitti.Onun oraya gitmesiyle bir tabanca sesinin gelmesi bir olmustu.Kosa Kosa arka bahçeye gittiğimde onu kanlar içinde gordum.Hayatimdaki en kotu manzara buydu.Neden boyle birşey yaptigini hala bilmiyorum fakat abim cok gururlu biriydi okuldan birinin anlattigina gore birkaç haftadir abimle annenin yaptigi orospuluklar yüzünden dalga geciyorlarmis abimde denilen çeşitli laflari kendine yedirememis ve o gün okulda hizla cikmis gitmiş.Sonucu ne mi aptal kjnsanlarin baskalari hakkında baskalarinin hayati hakkında dalga geçmesi ve mükemmel bir kişiliğin olmesi.Abimin olumunu hicbir zaman ona yakistiramadim.Zaten ona yakisanda ölmek değildi.Abim öldükten sonra başka bir yere tasindik.Annem bu tasinmadan bir yıl sonra nedeni bilinmeyen bir hastaliga kapildi.Hasta haldeyken bile yan komşuya sarkintilik yapıyordu fakat çok dayanamadi yatacagi yiyisecegi ve ellesecegi o kadar çok adam varken o onlari görmeden ölmeyi tercih etmişti.Gerçi gozunun arkada kalacagi pek söylenemez çünkü Lisa gibi biri onun peşinden gidecekti.Annem ölmeden önce Lisa ya erkekler ve onlarla yatma konusunda çeşitli tavsiyelerde bulunmuş erkeklere nasıl yaklasilacagini ogretmisti.Tabii Lisa nin boyle işlere ondan erken yasta basladigini bilmiyordu.Bende ergenlik yasima gelince çoğu zaman erkekler konusunda tavsiye vermis etegimi nasıl kıvıracagımı öğretmişti.Onu hicbir zaman dinlememistim.Ne babam gibi olacaktim ne de annem gibi kendim gibi olmayi tercih etmiştim.Babam da kilise de cikan bir yangin sonucu olmuştu.O zamanlar dindar bir kız yurdunda kaliyordum ve evimize uzakti.Lisa nin o kadar mektup yollamasina rağmen gitmemistim. Ona anneme babama annie e kizgindim.Onlar gibi olmayacaktim.Ben kendime farklı bir yol cizmistim kimseyi ornek almak yoktu.Yalnizligimla mutluydum tek sorun vardi şuan hayatta olan yakinlarimdan intikam almam gerekiyordu onların bana zamanında benim canimi yaktiklari gibi bende onlarin canini yakacaktim sonuçta yapilan herşey karsiligini bulur değil mi?

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin