Kim P.O.V.
Practic am omorat in favoarea binelui. Sper ca nu voi merge in iad. Si Julliet e echilibrul lumilor? Nu prea as crede. In primul rand , de ce acea forta a atacat-o pe Julliet? Eu de ce nu o pot vedea? Simt ca voi avea de cautat ceva raspunsuri pentru aceste intrebari.
Julliet : Multumesc ca m-ai salvat!
Kim: Pentru nimic.Julliet P.O.V.
Imi e foarte dor de Ïæa . Il iubeam foarte mult. Acum ca el e plecat ,ma voi descurca greu .
Incerc sa nu par afectata dar nu reusesc.Julliet: Kim, care e numele tau complet?
Kim: Draga mea, numele meu complet este *isi schimba vocea * Jane Kim Kalist
Julliet: Ce nume frumos!
Kim: Draga, vei regreta ca ai intrebat!
Julliet nu reuseste sa spuna ultimul cuvant ca simte cum e strapunsa in burta de un cutit .
Kim: Eu sunt Kim the killer de acum. Ce proasta ai fost! Cum sa ma crezi . . .mai ales cu asemenea corpuri ce le posed. Eu sunt invincibila.............................................................
Dupa ceva timp .
Kim statea pe pat . Deodata simte un curent ce vine din spre usa. Langa usa se afla L.J.
Eu: LJ ce cauti aici?
LJ : Pai am venit ca sa te ucid!
Eu: *imi activez puterile si il fac sa incremeneasca* sa ma ucizi? Nu prea cred!
Lj : *Mormaie.*LJ ramane langa fereastra incremenit. Pana dimineata , toata gasca creepypasta era incremenita ,umpland camera de persoane.
CITEȘTI
Doua prietene de halloween
HorrorIn aceasta carte este vorba despre 2 fete, doua prietene foarte bune, care au decis ca in seara de halloween sa stea in casa banduita de pe strada Guther nr7. aceste fete au avut de suferit.