Finalul ucigator

4 1 0
                                    

Dupa cateva secunde toata camera era plina de sange..... printr-o miscare rapida ajunge in fata usii..... si asteapta......
Dupa cateva ore... Kim inca se uita in gol.... nu stia ce avea de facut si decide sa bantuie toata casa timp de cateva luni.....
Ea nu avea nevoie de mancare. 

Dupa 5 ani de cutremurat ...Kim inca se uita in gol.... si fara sa isi dea seama in acea casa se mutase o noua familie.... familia Wagner

Kim cutreera noaptea camerele copiilor ...... Acum Kim era doar o umbra de partea raului supranaturala....
Totul se schimbase...... noua familie mutase lucrurile prin camere ..... holul era nou vopsit si aceste lucruri o enervau la maxim...
In coltul de langa canapeaua prafuita statea Kim... isi astepta victimele.... Cele 2 fete zburdalnice aratau bine atarnate de tavan ..si baiatul.... ii statea bine intr-o cada de sange fara cap si maini.....
Dar ... Kim inca se uita in gol .... se gandea la ce a gresit..... Parintii ei fusesera ucisi de un necunoscut.... si.... tot ea a omorat-o pe Julliet ..... toate aceste gânduri ii strabat mintea lui Kim .... 

Kim se trezeste din închisoarea mintii sale intunecoase si decide sa isi puna planul in aplicare....Fara sa ezite se strecoara in camera parintilor si ii ucide .... apoi pe fete le ucide si le atarna de tavan ,iar pe baiat il diseaca.....razand..... ea ajunge sa ramana blocata..... 

totul era inspaimantator....parca toate cereau indurare.....Kim incepe sa planga... si plange ...plange pentru ca nimeni nu o intelege.....nimeni nu o cauta.... nimeni nu o omoara... 
Kim isi dorea sa moara....

deodata se opreste din plans ... se intoarce si o vede pe micuta Linda cu un ursulet de plus in brate... Linda sopteste ceva ... dar ... Kim nu intelege asa ca o ruga sa ii mai sopteasca o data ... atunci a inteles si deodata a tipat .. acel sunet nu a sunat ca un tipat ,ci suna a un urlet de durere..... Linda ii soptise  : " Daca tu m-ai putut ucide , atunci si eu voi face la fel !"

Kim a disparut pt totdeauna , iar despre Linda inca se spune ca bantuie acea casa in cautare de victime...

Doua prietene de halloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum