Erkekler İçin Kızlar

31.6K 73 16
                                    

                     15 Mayıs Perşembe

O gecenin sabahı utancımla uyandım. Geneş'in cevapsız aramaları ve mesajları...

Uyandığımda arkamda yatan ve daha adını bike bilmeden bütünleştiğim adam...

O gözleri o gözleri zaten beni benden alıyordu. Uyandığımda kahvaltı hazırlamak istedim ve onun gömleğini giydim çünkü başka kıyafetim yoktu. Dün gece köpekler gibiydi...

Hemen mutfağa gittim tam yumurta yapmak için tavayı ararken birden arkamdan geldi ve belime sarıldı. Yavaş yavaş usul usul hissetim. İşte gene o dalga...

Sonunda sordum " Adın ne senin?"  Bana "Şşt bu anı bozma anı yaşayalım."  dedi. Birdwn beni cakalarımdan kavradı. Ve tezgahın üstüne. İki bacağımın arasına girdi sarıldı. Boynundan öptüm. Kulağına "Adını Sö.."  derken birden beni bacaklarımdan kavradı ve dudaklarıma yapışarak kucağına aldı. Daha sonra merdivenlerden yavaş yavaş çıktık. Son merdivenden çıkarken beni duvara yasladı ve gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Anlamadan beni bir şekildw yine kucağına aldı. Yatak odasına gittik ve kapıyı kapattık. Beni birden yatağa attı. Ve üstüme geldi. Tamamen bir bütündük. Gömleğimin dümelerini tamamen açtı...

Ve yine aynı hareket bir şekilde beni üste çıkardı ve artık üstündeydim. Bir ara durdum ve "Koruyucun?" diye sordum. Rahat bir tavırla " Sen rahat ol ve gel buraya." dedi. Yine onun kollarındaydım. Nefesimiz yine kulaklarımızdaydı. Yorulmuş bir ses tonuyla " Sıra sende" dedi. Ve onun bana yaptığını yaptım..

O baklavalarının orasında kendimi kaybettim...

Neredeyse o baklavalar tatlıcıda bile yoktu. İkimizde fenalaştık yorulduk. Artık dinlenme vaktiydi. Kendime bir duş hazırladım ve duşumu aldım çıktığımda tuvalette bekliyordu ve beni o halde birkez daha gördü..

Utandım hemen bornozu giydim. Ve bana " Bu gecede burda kal " dedi. Önce bunun yanlış bir fikir olduğunu düşündüm ama o iyi biriydi ve ısrarına dayanamayıp o gecede orada kaldım.. Beraber dışarı çıktık ve beni çamurladı bilerekmi yoksa istemeyerekmi yaptığını bilmiyorsum ama durduk yere neden çamur atsın ki..

Birden kızdım ve " Şimdi yine banyo etmem gerek!!" diye bağırdım. Gülümsedi ve beni hemen eve götürdü. Merdivenleri hızlı hızlı çıktık. Banyonun kapısını açtı. Kapıyı birden beni kapıya sıkıştırarak üstümü soydu. Ne yapıyorsun bile diyemeden ikimizide çıplak bir kalde buldum. Çoktan suyu açmıştı bile. İçine girdik birden arkadan giye sarıldı...

Hemen oradan çıkmak istedim. Bırakmadı dudaklarıma sarıldı...

Neyseki sonunda oradan çıkabilmiştim. saçlarımı kuruttum ve oturma odasına indim. Arkamdan o da geldi. Bıkmamıştı 7/24 bıkmamıştı beni kolarımdan tutup koltuğa yatırdı. Yine bütündük. Birden hiç yapmadığı bir şeyi yaptı birden karnıma doğru indi. Şimdi ise ben üstteydim bu sefer ben boynundan öpüyordum. Birden kollarımı sıktı hemde çok acımıştı. "Sorun mu var ? " diye sordum. Birden ayağa kalktı ve git şimdi burdan diyerekten beni resmen kovdu. "Peki şimdi ne oldu? " diye sordum.  "Seninle işim bitti beni  için bu kadarsın ben bir kıza bağlanamam" dedi. Ve beni kovdu. O an anladım erkeklerin kızları nasıl kullandığını. Kıçıma bir tekme vurdu ve be attı. Pişman olmuştum. Onun melek yüzüne kanmıştım. Kirlenmiştim...

Bir Orospunun GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin