O gün okulca ormana gidecektik. Yamur yağıyor, hava bulutluydu. Herkes ertelenir diye düşündü. Biz de öyle düşündük aslında fakat yinede okula gittik. Kimse yoktu sadece ben, sevgilim ve matematik öğretmenimiz...
Öğretmenimiz bize "Sadece üçümüz gidicez, bizi orada bekliyorlar " dedi. Ve biz bir arabaya bindik. Yola koyulmuştuk, gök gürlüyordu, yağmur yağıuordu. Bir an sordum "Nereye gidiyoruz" sustu birşey demedi. Kormuştum biraz. Birden arazi gibi bir yere girdik kaybolmuştuk sanki. İlerledik ilerkedik sonunda ağaçlatın arasında bir yerde durduk. Sevgilim " Burası neresi, nerdeyiz " Öğretmen susu ve arabadan indi bizde indik. Birden ellerimi tuttu azımı kapadı ve sevgilimi arabaya kilitledi. Çok korktum aklım yerinden çıkmıştı bir daha böyle birşey olamazdı olmamalıydı...
Ayaz arabanın içinden bakrıyordu. Sonunda beni aldı ve bir yere götürdü. Kimse yoktu. Çığlık armaya çalıştım olmadı. Birden üstünü çıkardı leş herif. Ağlıyordum. Kaçmaya çalılyım düştüm. Ayaz bir anda geldi elinde bıçak vardı. Adam tam beni öpmeye çalışırken sırtına bastı bıçağı. Heryer kandı. Birden yere yığılı verdi. Korktum çığlık attım. Nabzına baktık yoktu. Çok feci ölmüştü. Hem çığlak hem gözleri açıktı...
Ayaz'da şaşırmıştı oda korktu. Öle kalakaldık sonunda tuttum elinden "hadi gel kaçalım bırqa onu" dedim. Gelmedi bağardı. Dakikalarca orda eğilerek "Ne yaptım ben.." demeye başladı.
"Sen suçsuzsun o kötü biriydi " diyiverdim. Elimizden artık hiçbir şey gelmiyordu. Ayaz hemen ambulansı aramaya çalıştı. Tuttum elini aldım telefonu suya attım. Şimdi ise bana bağrıyordu...
Birkaç saat sonra üstünü yapraklarla kapayabilmiştik. Koşarak ormandan kaçtık. Ayaz kenrini suçlu buluyordu. Eve gittik. Biraz uyuduk. Kalktım duşa girdim. Ayaz'ın seslerini duydum. Hemen çıktım. Salonda televizyona bakarak ağlayıp, "Ben suçluyum" diye bağrıyordu. Koşarak gittin yanına. Televizyona baktım. İşte o adamdı ceseti bulunmuştu. Yılan tarafından bir gözü yenmiş, kolları ve bacaklarında böcekler vardı. İğreçti. Saatlerce ağladı. Sonunda odaya gittik ve zor zar da olsun gözümüze uyku girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Orospunun Günlüğü
FantasyHikaye bir kızın nasıl orospu olduğunu ve çektiklerini günlüğüne yazmasıdır. Kızın ölümünden sonra günlüğünün bulunup okunması herkese bazı şeyler yaptırır. "Herkese orospu demek kolay, ya size deseler ? "