selen den :
telefonumda gezinirken gelen maillere gözüm kaydı.
mailleri açtığımda ise nerdeyse tüm mailler baturay ile ilgiliydi.
insanlar neden baturay ile ilgili şeyleri bana atıyor? hala aklım almıyor.
sinirle koltuktan kalkıp yüzümü yıkamaya gittim. sonra tekrar mail geldi :
" videoda baturay ile çıktığını söyle onu sevdiğini söyle baya uzat falan filan de sonra videoyu kapat "
evet bu kadarı fazlaydı ...
insanlara artık baturay ile ilgili şeyleri bana yazmamalarını nasıl söyleyebilirdim ?
o an aklıma çılgınca bir fikir geldi. hemen makyaj yapıp saçlarımı düzelttim. üşendiğim için pijamalarımı çıkarmamıştım jfjfjdjdudud
kamera nın açısını ayarlayıp koltuğuma oturdum ve başladım :
( gizemli bir tavır takınıp gözlerimi kıstım ) bugün sizlere bir şey itiraf edicem.
daha sonra en son gelen mail de yazıldığı gibi baturay ile çıkıyoruz filan diye ciddi ciddi söylemeye başladım.
videonun 15. saniyesinde söylediğim sözlerin saçmalığı çok gülünç geldi ve gülmeye başladım. sonra gelen mail i açıkladım. videoyu biraz daha uzattım ve bitirdim.
kamerada çekilen videoyu bilgisayar a attıktan sonra üstümden büyük bir yük kalktı.
videonun başlığı için yarım saat düşündüm ve başlığı "Baturay !! " olarak yapdım.
video youtube a yüklendikten yarım saat sonra ınstagram da BatSel diye fan sayfaları açılmıştı. videonun altına herkes hayırlı olsun gibi şeyler yazmıştı fakat ben henüz o zamanlar uyuyordum.
telefonun çalması ile uyandım. Enes batur arıyordu. hemde gece yarısı ??
- alo. efendim enes ?
- ohooodbxjkfkdjdjj( hayvan gibi gülerek cevap verdi. )
- noldu niye aradın?
- baturay! !
- nolmuş baturay a ?
- koyduğun video diyorum. hislerini baturay ın yüzüne de söyleyebilirdin. neden kaç milyonun önünde söyledin?( hala hayvan gibi gülüyordu. bense boş boş duvara bakıyordum )
- selen teksöz ve baturay anar
- ya sen kendi işine bak ben baturay ı filan sevmiyorum anladın mı?- tabi tabi
- of.enes sevmiyorum dedim neyi anlamiyosun ?- oh öhö benim daha bunu başağa ve mervan a da söylemem lazım baturay gördü mü acaba ?
- en..
( sözümü kesti )
-sus selen be ! ne çok çenen varmış anlayan anladı haydi bay
ve telefonu yüzüme kapattı ....
ben hala duvar ile bakışıyordum.
içimde baturay a karşı öyle bir nefret birikmişti ki .....
not : multimedia ya koyduğum videoda selen in " baturay! " adlı videosunu izleyebilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BatSel // sıra dışı
General Fictionamaçsız bir nefret. en fazla insana neler yaptırır ? peki ya bu son nasıl biter ? bu nefret beraberinde neleri getirir ? 👉Tutku nun kaleminden youtuberlar için ikinci hikaye👈 BATSEL ....