baturay dan :
Meryem i arkamda bırakıp selen in arkasından koşmaya başladım.
kapıyı açık unutmuştu ve bende içeri girdim. içimden inşallah annesi yoktur diye dualar ederken kapıdaki notu fark ettim.
"selen kızım benim iş nedeniyle yurt dışına çıkmam lazım. kardeşini teyzen gile bıraktım. 1 hafta sonra dönerim"
bu not beni rahatlatmıştı.
oturma odasına geçtim.
*
iki saat sonra selen üstünde askılı pijama altında ise kedili bir eşofman la geldi. mavi saçları gözümü alıyordu.beni görünce çığlık attı. hemen yanına koşup elimle ağzını kapattım.
- sakin ol
- buraya nasıl geldin ve ne zamandır buradasın ?
- bak selen. Meryem i sevmiyorum. Ve buraya sana açıklama yapmak için geldim.
- öylemi onu öperken de böyle düşündün mü? hani ona sarılırken filan ?
beni yere doğru itti. daha sonra düşmemek için ona tutundum. Ve beraber üst üste pozisyonda yere düştük.
bir süre gözlerinin içine baktım. Ve tabiki o da benim gözlerimin içine...
daha snra üstümden kalktı.
- Meryem le ne konuştunuz?
- pardon ? geçen gün mervan a benden nefret ettiğini söylemiştin. sana açıklama yapmak zorunda değilim.
- bak baturay sinirimi bozma defol git !
- ona seni sevdiğimi söyledim ! oldu mu ?
bir süre cevapsız kaldı. ses tonunu kısıp bana yöneldi
- sen Meryem i seviyorsun
- hayır o ruhi yi seviyor
bunu ağzımdan kaçırmıştım.
- onu niye öptün o zman ?
- çünkü bana destek çıktı. destek verdi. seninle konuşmam için.
- gerçekten beni mi seviyosun ?
yanaklarım kızarmış bir şekilde kafamı salladım.
- ve bu gece yanında kalabilir miyim ?
- amaç?
- gidecek yerim yok. lutfeen
gülümseyerek başını salladı.
daha sonra koltuğu bana hazırladı. Ve tam gidecekken bana döndü :
- sanırım birşey unuttum.
- ne ol...
sözüm bitmeden dudaklarıma yapıştı. Ve bende ona karşılık verdim .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BatSel // sıra dışı
General Fictionamaçsız bir nefret. en fazla insana neler yaptırır ? peki ya bu son nasıl biter ? bu nefret beraberinde neleri getirir ? 👉Tutku nun kaleminden youtuberlar için ikinci hikaye👈 BATSEL ....