Stałam obok matki rozmawiającej z królem Throrem, suknia balowa potwornie mnie uwierała. Nie wiem o czym moja rodzicielka rozmawiała z władcą, nie miałam ochoty przysłuchiwać się rozmowie, ponieważ niewiele mnie to interesowało.
- Mogę prosić panienkę do tańca? - Przede mną stanął książę Frerin we własnej osobie.
- Tak, oczywiście... - odparłam, uśmiechając się do niego delikatnie, i już po chwili zaprowadził mnie na parkiet gdzie zaczęliśmy tańczyć.
Wszystko było by w porządku, ale książę nagle zaczął zjeżdżać dłońmi z mojej talii coraz niżej...
- Odbijany - Do moich uszu dobiegł głos Thorina, który pojawił się obok nas.
Frerin posłał mu krótki, niewyraźny uśmiech i zaczął tańczyć z księżniczką Riną, narzeczoną Thorina.
- Dziękuję - powiedziałam do czarnowłosego krasnoluda, uśmiechając się lekko.
- Ależ nie ma za co, Maille - odparł, miękko wymawiając moje imię. - Frerin jeszcze nie zdążył się nauczyć, że nad niektórymi pragnieniami powinien panować...
Rozmawialiśmy na różne tematy, jak mogło by się wydawać, w nieskończoność, oczywiście cały czas tańcząc. Reszta wieczoru przeszła by bardzo gładko, jednak moja niezdarność musiała dać o sobie znać. W pewnym momencie potknęłam się o rąbek suknii, upadając prosto na Thorina, przez co oboje wylądowaliśmy na podłodze, w niezbyt komfortowej pozycji.
Leżała na krasnoludzie, a nasze twarze dzieliło od siebie kilka centymetrów.- Em, ja... - Cholernie się zawstydziłam, przez co nie wiedziałam jak się wyłowić, tylko wpatrywałam się w poważną twarz księcia.
- Jesteś bardzo urocza jak się rumienisz. - powiedział w końcu Thorin że śmiechem, natomiast ja zakryłam twarz włosami.
Cześć i czołem! Postanowiłam wprowadzić do tej książki one shoty, które będą pojawiały się co jakiś czas 😀
Jeśli chcielibyście zamówić u mnie one shot, napiszcie mi na priv z tymi informacjami:
- Z kim ma być one shot
- Imię głównego bohatera/bohaterki
- Zarys fabuły (nieobowiązkowe)
- Zakończenie szczęśliwe czy smutne (nieobowiązkowe)Do następnego! xxx
CZYTASZ
Hobbit & Władca Pierścieni: Imagify, Preferencje I One Shoty
LosoweTytuł chyba mówi sam za siebie :D