POV. Nora.
Luni : 6:30
Mă trezesc, mă ridic din pat , mă spăl pe dinți și pe față și mă duc să mă machiez . Mă îmbrac ( poză jos ) și mă duc să verific dacă frații mei sunt gata de școală.
Nora : Skyler, ești gata?
Skyler : Da.
Nora : Adam.
....
Nora : Adam!
Adam : Ce! ?
Nora : Ești gata?
Adam : Aproape.
Nora : Hai mai repede.
Adam : Bine , gata , m am legat la șireturi.
Nora : Haide ți, nu vreau să întârzii din prima zi .
Skyler : Haide.În 30 de minute am ajuns la serviciu.
Fiindcă nu am permis și mai ales mașină, mergem cu autobuzul.O fată : Hola, eu sunt MarySol.
Nora : Bună, Nora, încântată.
MarySol : Cred ca tu ești colega mea .
Nora : Colegă?
MarySol : Da. Noi suntem noile educatoare. Restul educatoarelor sunt bătrâne, în vreo 3 ani ies toate la pensie. Noi vom rămâne aici. No te gusta?
Nora : Da ba , îmi place, doar cănu știam toate aceste detalii, nu știam nici că am o colegă.
MarySol : I no te alegras?
Nora : Ba da, sigur că mă bucur.
MarySol : Mui bien .
(Poză cu ținuta lui MarySol. )
La sfârșitul zilei.
MarySol : E 7 . Nu mergi?
Nora : Nu . Trebuie sa fac ceva .
MarySol : Ce?
Nora : Am găsit planul clădirii și văd că este și o parte veche a școlii. Vreau să merg acolo. Când eram eu mică, mama mă ducea la o doamnă care avea o bibliotecă imensă cu fel de fel de cărți. Și dacă nu mă înșel, din jurnalul mamei reiese că doamna aceea stătea în partea asta a orașului. Instinctul îmi spune ca partea veche a școlii este de fapt casa doamnei Ginger.
MarySol : Probabil. Hai să mergem .
Nora : Vii cu mine?
MarySol : Da, e foarte interesantă povestea . Vreau și eu să văd .
Am plecat cu MarySol în partea veche a școlii și după ce am spart un lacăt, am dat intradevar de casa doamnei Ginger. Mă rog, o parte din casă, mai exact livingul unde avea acele mii de cărți, dormitorul ei și bucătăria. Restul de camere au fost demolate la înființarea școlii. Și. ....acum mi am dat seama că școala îi poartă numele.
Piper.G . Nu știam care e numele ei de familie. Dar am căutat pe net informații despre Ginger Piper și am aflat multe lucruri despre ea. Am aflat ca în 1994, la doar 33 de ani , a fost condamnată la închisoare pe motivul ca ar fi VRĂJITOARE, ceva extrem de absurd . Ea nu a făcut închisoare decât 5 ani după care reușește să scape și să se mute în orașul acesta. Ginger Piper și a schimbat numele dar nu am găsit nicăieri cum o chema înainte de al schimba. Am mai aflat că nu avea niciun copil legitim dar ca se zvonește ca ar fi avut un copil pe care cineva I la răpit când copilul avea 7 luni. Ea a dispărut când avea 52 de ani și a fost declarată moartă ,la un an de la dispariție , după ce au găsit pe fundul unui lac hainele ei dar și un colier cu perle .
În ziua aia am plecat acasă împreună cu MarySol, fiindcă mă sunase Skyler să mă întrebe cât mai întârzii deoarece pregătise cina . MarySol a fost drăguță și m a lăsat acasă, dar nu a vrut sa rămână fiindcă o aștepta verișoara ei care a venit din Spania în vizită.