Y/N; Bu bölüm daha önce bu hikaye içinde farklı içerik ve farklı başlık altında yayımlanmıştı. Hikayeyi düzenlemeye soktuğum için bu bölüm değiştirilmiştir
-
Üyeler nasıl bir yabancı kadından hoşlanır?
Yoongi: Beyaz Avustralyalı kadınlardan hoşlandığını, ancak kendisinin koreli olması nedeniyle sadece cinsel ilişki olacağını söyledi.
Namjoon: Bir yabancıyla ilişki yaşabilirmiş ama kültürel farklılıklar yüzünden bununla başa çıkamayacağını düşünüyor. İngilizcesi güzel olsa bile duygularını kendi diliyle daha iyi aktarabildiğine inanmakta. Avusturalyalı ve Koreli kadınlar ilgisini çekiyormuş ama esmer tenli olan kadınlara zaafı varmış bu yüzden Rihanna ve Beyonce hakkında övgülerle bahsetmiş. Esmer olanlar gibi açık tenlilerede aynı şekilde zaafı varmış ve badem göz seviyormuş.
Jungkook: Japon kızlarından hoşlandığını ve nedenin kültürleri biraz farklı olsada Koreye benzediğinin, konforlu olmasından bahsetmiş. Yabancı biriyle ilişki yaşayamayacağını, kültür şokuna uğruyacağını söylemiş. Namjoon gibi kendisininde esmer tenlilere zaafı varmış
Hoseok: Japon ve Koreli kadınlar çünkü bir amerikalı kız yada yabancı bir kız onun konfor bölgesinden çıkarmış olurmuş. Ama açık ten renkli kadınları cinsel olarak çekici buluyor.
Jin: Geleneksel biri olduğunu, sadece Koreli kadınlar ile olacağını ancak beyaz kadınları çekici bulduğunu fakat dil engelleri nedeniyle onlarla konuşmayacağını bildiğinden asla bir Japon kızla tanışmayacağını söylemiş
Taehyung; Bu soruya diğer üyelere oranla daha net ve kesin bi cevap vermiş. Filipinli kadınları çok egzotik ve güzel olduğunu ve Filipinler'e geri dönmek istediğini söylemiş.
Jimin; Japon ve Koreli kadınlarını seviyor çünkü Doğu Asya kadınları ile tanışmak ona daha kolay geliyor. Sevimli ve masum en önemlisi mütevazi kadınları sever. Ne istediklerini çekinmeden söyledikleri için amerikalı kadınlar ona sert gelir. Amerikalıların seks hakkında çok açık görüşlü olduklarından dolayı mekan bakmaksızın birbirlerine karşı uyguladıkları fiziksel temasların ona göre olmadığını söylemiş lakin herhangi bi yabancı ile sadece cinsel ilişki yaşabilirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hakkında Tuhaf Şeyler
DiversosRastgele #1 Hayran Kurgu #1 Başlama tarihi; 17.11.17 Bitiş tarihi; 08.12.18