3

50 1 0
                                    

Bell

Marcus je nějakej divnej. Něco předemnou tají, ale co. "Maci? Co se děje? Kdo ti volal?" nadzvedla jsem obočí a zadívala se do těch jeho čokoládovek.

"Nic se neděje co by mělo bejt" pokusil se o něco jako úsměv, ale tohle mu nesežeru já vím že se něco stalo.

"Marcusi Gunnarsene co předemnou tajíš!" zařvala jsem na něj přes celej pokoj.

"Fajn volal mi Tinus a řekl že mam jeden den a pak už se nikdy neuvidíme" řekl docela naštvanym, ale i smutnym tónem.

Pouze jsem zamračila pak usmála a na konec ho obejmula. Pak jsme si chvilku povídaly a pak usnuly.

Marcus

Bell už spí jenže já nemůžu usnout naštěstí má Bella psa tak ho pujdu vyvenčit. "Endy!" zavolal jsem na psa. "No pojď jdeme ven" otřepal.se a nic nenamítal dokonce mi i přines vodítko což bylo plus páč jsem nevěděl kde ho má.

Chodil jsem po parku a najednou spatřil osobu která seděla na lavičce. "Marcus?!" zavolala na mě dposud neznámá osoba. "Pojď si sem sednout" udělal jsem tak a koukl se na Tinuse. Brečel. "Proč brečíš brácha?" koukl jsem se na něj vypadal strašně.

"J-j-já nevim jak už dál já chci z tohodle života odejít" řekl a pak se ještě víc rozbrečel.

"Tohle neříkej. Tak přestaň pít vždyť tě to ničí!" zařval jsem na něj.

"Ale jak jak mam přestat?" nadzvedl obočí.

"Tak nech Bellu aby ti pomohla"

Na tohle mi neodpověděl po chvilce se zvedl a odešel pryč vzal jsem psa a šel dom. Doma jsem se převlík do tryčka (u Belly doma) a trenek šel jsem k Bell nahoru a lehl si k ní do postele a po chvilce usnul.

Ráno

Bell

Ráno jsem se probudila v obětí Mace. Je sladkej když spí. Hned jsem se oblíkla ani jsem nesnídala a šla ven. Došla jsem k Macovi domu a zazvonila. Rozrazily se dveře a v nich stál Tinus. "Co tu chceš!?" zeptal se mě Tinus.

"Můžeš jít na chvilku někam ven prosím" udělala jsem psí kukuč a čekal na odpověď tak jo.

"Fajn ale máš jenom jednu hodinu jasný!"

"Jasný"

Když odešel posebírala jsem všechen alkohol. No ty vole on tam měl 3 roky prošlou slivovici fuj. Když jsem je měla všechny posebíraný tak jsem to dala do pytle na odpadky a jela na skládku k nim domu jsem se už nevracela.

Večer jsem koukala na televizi. Najednou mi přišla zpráva.

Tinus:kde je moje pití!!!

Já: na skládce, jestli chceš můžeš ho jít hledat...

Tinus: jsi kráva..

Na tohle jsem už neodepsala a koukala dál na televizi. Najednou se domem zozletěl zvuk zvonku. Tinus. Do prdele.

"Já vim že tam jsi Bello"

"Co tu chceš!?"

"Promluvit si"

"Tinusi vypadni já tě tu nechci!"

"Otevři"

No dobrá ale jestli něco skusí bude synem smrti. Začal se mi tam omlouvat. Asi po 20 minutách odešel.

Omlouvám se
Za krátlou
Část, ale
Nwmam moc času
Tal zatim papaa
Vaše Pavča😍😍😍😘😘😘


Take me to life ( Marcus a Martinus )Kde žijí příběhy. Začni objevovat