DNA a mi dalunk (Vkook, 18+ )

1.7K 88 9
                                    

Taehyung pov.

Ajkaimra halovány mosoly ült ki, amint felcsendült a hangszórókból a DNA. A színpadon álltunk, a fények pedig ránk vetődtek. Testemet átjárta az adrenalin, végül pedig nekikezdtem a dalnak.
Nem én irányítottam a testem, oh nem. A zene az, mely most uralma alá vett. Szívem hevesen dobogott, teljesen átadtam magam az ütemnek.
Olykor-olykor viszont kénytelen voltam kizökkenni, ugyanis tekintetem akaratlanul is Jungkookra vetült. Az a tökéletes test, azok a gyönyörűen csillogó szemei! Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az, amit érzek a maknae iránt, csupán barátság. Természetesen magamnak, sem neki nem vallottam be, hogy mostanában kiugrik mellkasomból a szívem, mikor rápillantok.
S hogy erre mikor jöttem rá úgy igazán? Mikor leforgattuk a DNA klippünket. Előtte sem volt számomra közömbös a maknae, mindig is vonzott, akármit csinált. De mikor a közös táncunk közben megindultak gyomromban azok a bizonyos pillangók, már tudtam, hogy kell nekem. Azt akarom, hogy az enyém legyen! Ideje elfogadnom a tényt, hogy az első komoly érzelmeimet nem egy lány iránt táplálom.
Mikor eljött az idő, hogy a színpad csak a miénk legyen, még ha pár másodpercre is, mindent beleadtam, hogy táncunk több legyen. Erotikusabb, szenvedélyesebb, romantikusabb, mint a klippben.
Eltérve a koerográfiától, mikor megfogtuk egymás kezét, magamhoz rántottam. Jungkook meglepve, hatalmas szemekkel meredt rám, mig a többiek a szinpad szélén ugyanilyen megrökönyödéssel lestek minket.
Rásimítottam derekára, majd a mikrofont elvéve ajkai elől rácsókoltam szájára.
A közönség őrjöngött. Hatalmas sikolyban törtek ki a lányok, és azt üvöltözték, hogy; Vkook! Vkook!
Egy apró mosolyt engedtem meg magamnak, mikor ajkaink elváltak, ő pedig még mindig óriási, csodálatosan szép szemekkel meredt rám. Képtelen volt, és nem is tudott már mit mondani, ugyanis sürgősen fojtatnunk kellett a táncot.
Csak remélni tudtam, hogy ezzel nem fog tőlem megundorodni. Azt hiszem, azt nem élném túl.
A koncertünk végén elköszöntünk a rajongóktól, majd levonoltunk a színpadról.
Jungkook vörös arccal került ki s szaladt be a mosdóba. Éppen utána mentem volna, mikor egyik bandatársam a csuklómra fogott. A leaderünk volt az.
- Mondd csak Tae... Te eszednél vagy?! - hangja mély volt, s egyáltalán nem hangzott barátságosnak.
- Parancsolsz? - tettem úgy, mintha nem tudnám, hogy miről beszél.
- Az a csók. Mi volt az a csók? - engedett el s fonta össze karjait mellkasa előtt.
- Pont az, aminek látszott... Magával ragadott a zene. - vigyorodtam el, majd a döbbent Namjoont a hátam mögött hagyva indultam meg a maknae után.
Halkan benyitottam a mosdóba. Nem szólaltam meg.
- Taeh... - suttogta kéjjel teli hangon. - Ah... - zihált fel.
Egy hamis mosollyal az arcomon köszörültem meg a torkom, s álltam az egyetlen bezárt fülke elé.
- Itt vagyok. - mondtam. Nem szólt semmit. Azt hiszem megijedhetett. - Nyisd ki, Kookie...
- N-nem! Menj ki! - motyogta.
- Nem, nem megyek. De ha nem nyitod ki, akkor majd én! - bólintok a kihívást elfogadva.
Megropogtatva nyakam rúgtam bele az ajtóba.
- Jesszusom, Tae! - visított fel. - Kinyitom, csak ne törd be... - mordult fel.
Hallottam, ahogy motoszkál, majd habozva, de végre kattant a zár. Benyitottam, s a látvány, ami fogadott, baromi izgató volt. Egy paradicsomvörös, a vágytól csillogó szemű maknaeval találtam magam szemben, ki a lehajtott tetejű wc-n ült, egy nagyobb terpeszben. Pólója kissé fel volt gyűrődve, mely miattt kilátszott hófehér, tökéletes bőre. Azonban nadrágja az, mely kiverte nálam a biztositékot.
Ágyékánál valami nagyon is kerekedett, ráadásul emiatt még a sliccét sem tudta rendesen felhúzni. Baromi izgató látványt nyújtott, azonban felmerül bennem a kérdés... A csókomtól gerjedhetett így be? A válasz csok mindent elárulna.
Bezártam magam mögött a fülke ajtaját, majd közelhajoltam arcához.
- Mit csinálsz te itt bent? - billentem félre a fejem.
- Tae... Ez annyira kínos. - suttogta kissé rekedtes hangon, ami nagyon szexin állt neki. - Menj ki, kérlek.
- De Jungkook... - búgom ajkkaira hajolva s még engem is meglepett, mennyire elmélyült a hangom. - Had segítsek a kis problémádon. Biztos vagyok benne, hogy sokkal jobban fogod élvezni, mintha magadnak csinálnád... - simítok arcára.
- De... Mindkettem fiúk vagyunk. Ez nem helyes. - rázta meg a fejét, de én tudom, hogy akarja. Látom rajta.
- Még is felállt a csókomra, nem igaz? - megszeppenve nyelt egyet, majd elforditva fejét lett mégpirosabb, mire halkan felnevettem. - Ne aggódj. Tudom mit csinálok. - hazudtam.
- Te már voltál... f-fiúval? - pislogott rám.
- Nem, de láttam pornóban hogyan csinálják. - vontam meg a vállam, mire megforgatta a szemeit.
Nem húztam tovább a szót, ajkaira hajolva vettem azokat uralmam alá. Készségesen nyitotta szét párnáit, miközben határozatlanul karolta át a nyakamat. Nyelvem óvatos, még is szenvedélyes csatát járt az övével.
Szívem már ettől gyorsabban kezdett el verni. Mindjárt kiugrik a mellkasomból, ha ez így megy tovább...
Eközben egyik kezem lassan végigsimított testén. Mellkasánál kezdve, hasán át, egészen ágyékáig. Gyengéden simogatni kezdtem merevségét, miközben egy elégedett nyögés hagyta el ajkait.
Annyira, de annyira kívánom! Nekem itt és most kell. Nincs visszaút. És hogy ebből mi fog kisülni? Fogalmam sincs. De most csak a jelen érdekel. Kigomboltam a nadrágját, majd lejjebb húztam boxerével együtt. Ujjaimmal körbefontam forró tagját s ütemesen kezdtem rajta mozgatni a bőrt.
- Ezh... jó... - suttogta ajkaimra, én pedig bele mosolyogtam a csókba.
- Lesz jobb is. - kacsintottam rá, majd elváva szájától térdeltem le elé.
Képtelen voltam már tiszta fejjel gondolkodni. Nem ment már. Nyelvem hegyével végignyaltam teljes hosszán, mire a maknae nyögve rezzent össze. Ezt megismételtem még párszor, majd rácsókoltam makkjára. Végül ajkaim közé fogadtam őt.
- Tae... - vetette fejét a csempének. - Ne hagyd abbah! - emelte kézfejét szájához.
Felpillantottam rá. Te jó ég! Egyre nehezebb magam türtőztetnem! De most nem cseszhetem el. Türelmesnek kell lennem. Elkezdtem rajta mozgatni a fejem, miközben a saját ágyékomhoz nyúltam. Végigsimítottam a már merev férfiasságomon s lefejtettem magamról nadrágomat. Hallgattam Jungkook egyenletes nyögéseit, majd mikor háta ívbefeszült, hirtelen abbahagytam kényeztetését, mire türelmetlenül nézett le rám. Az a tekintet... Úristen, de megdugom most.
Végignyalok alsóajkamon, majd térdénél megfogva emelem fel lábait.
- Mit...? - hökken meg, mire én csak egy csókkal elhalgattatom.
Egyik ujjammal végigsimítok bejáratán, mire nyöszörögve markol bele hajamba s hatalmas szemekkel mered rám.
Feltolom szűk testébe első ujjamat. Ah... Olyan forró.
- Taeh... Ott neh... Kérlekh... - suttogja ajkaimra de én csupán csak alsóajkába harapok.
Lassan elkezdem mozgatnj benne ujnamat, majd egyre gyorsabban. Apró nyögésekkel jutalmazta eme cselekedetemet. Mikor eléggé tágnak éreztem, második ujjamat is csatlakoztattam az elsőhöz. Nagyobbat nyögött s alsóajkamba harapott. Kérlek, uram... Adj mégtöbb türelmet...! Nem bírom már!
Kihúzva belőle ujjaimat vettem vállamra két lábát s merevségemet bejáratához igazitottam. Szemeibe néztem.
- Felkészültél? - billentettem félre a fejem.
- Nemh... - motyogta.
- Az már a te bajod. - nevetek fel halkan, mire ő csak sóhajtott egy nagyott.
Lassan, fokozatosan merültem el testébe. Jungkook hátravetett fejjel sikoltott fel, körmeit vállamba mélyesztette. Szűk  volt, s irtózazosan forró... Csodálatos!
Amint úgyéreztem, hoy méretemhez tágult, elkezdtem benne mozogni. Először lassan, majd egyre gyorsabban. Kook is belejött a dologba. Egyszer-kétszer velem ellenkező ütemben mozgatta csipőjét s egyre kéjesebbeket nyögött.
- Gyorsabbanh, Tae.. Még! Még! - nyöszörögte, majd magához rántva csókolt szájon.
Zihálva gyorsitottam fel mozgásom, s a végén már izomból löktem magam bensőjébe. Olykor-olykor felsikoltott, mikor eltaláltam a legérzékenyebb  pontját. Ahogy arcára néztem, egyszerűen nem tudtam betelni a látvánnyal. Ajkai szélén apró nyálcsík indult útnak, szemei könnyesek voltak, csillogtak a gyönyörtől, melyet én okoztam neki.
Alsóajkamba haraptam, majd ujjaimat tagja köré fontam. Nem telt bele pár másodpercre, egy hatalmas, kéjes nyögéssel jutott a csúcsra. Forró magja teljesen beteritette kezemet. Teste teljesen összeszűkült, amint elélvezett, s ekkor tettem meg én is. Forró testébe eresztettem élvezetemet, egy mélyebb hörgés kiséretében.
Zihálva húzódtam ki belőle, ő pedig a hajamnál fogva húzott magához, hogy most ő vehesse uralma alá a számat.
Elválva tőle simítottam arcára.
- Na? Milyen volt? - vigyorodtam el.
- Hát... Volt már jobb is. - húzta el a száját.
- Mi a f... - sápadtam el szégyenemben, mire játékosan felkuncogott.
- Vicceltem, te majom! - boxolt vállba, mire morogva forgattam meg a szemeimet, majd elmosolyodtam.
- Jungkook... Lenne kedved eljönni velem este vacsorázni..?
Meglepetten pislog fel rám.
- Te most randira hívsz?
- Aha, valami olyasmi. - vakarom meg halántékomat kissé zavartan.
- Hát... Elég fura nálad a sorrend. A randevúval kellett volna kezdened. - oktat ki.
- Az hallgasson, aki a mosdóban verte a farkát. Rám. - vigyorodtam el, mire paprika vörös lett. - Bizony! Hallottam ám! Taaaeeeh... Oh, Taaaeeeh... Ezaaazh! - imitáltam nyögéseit.
- Fogd be, nem is mondtam ilyeneket! - sziszegi, majd duzzogva kezdi rendbetenni magát.
- Na... Ne hisztizz, Kookie... - nevetek fel.
- Ötcsillagos étterembe viszel, és svédasztalos kaját kérek! Azzal talán kengesztelhetsz. - biccent, majd egy puszit nyomva az arcomra lép ki a kabinból.
Azt hiszem tényleg szerelmes vagyok.

BTS oneshots. ( Yaoi!)Where stories live. Discover now