Érzelem nélkül (Namjin, 18+)

1.2K 43 31
                                    

Namjoon pov.

Sóhajtva rázom meg a fejem s csapok rá homlokomra. 

- Én nagyon értékelem az igyekezetedet, Tae, de már milliószor elmondtam, hogy nem akarok szerelmes lenni. Most is idehozol egy szerencsétlen csajt, aki majd összepisili magát izgalmában... - mutatok a remegő térdű lánykára, ki összekulcsolt ujjakkal s csillogó szemmel mered rám. - Miközben jól tudod, hogy elfogom utasítani. Ráadásul rajongó. - forgatom meg a szemem. 

- Ha szeretnéd, nem leszek a rajongód, csak járj velem! - szinte már térdre áll a kis csaj, annyira akarja a dolgot.

- Ez a beszéd, légy még meggyőzőbb! - súgja neki Taehyung, mire a lány bólint egyet.

- Na vidd innen. - mordulok fel erélyesebben, mire az énekes lebiggyesztett ajkakkal kíséri ki az összetört szívű lányt. 

Kezd most már nagyon elegem lenni ebből a helyzetből. Taehyung már a negyedik nőt hozza ide a héten, azzal az indokkal, hogy ő majd keres nekem egy megfelelő barátnőt. Csakhogy nekem mocskosul nincs rá szükségem. Morgolódva ülök le a laptopom elé, de nem élvezhetem sokáig a nyugalmat, ugyanis V ismét megzavar. 

- Namjoon... Feltehetek neked egy kérdést? - huppan le a mellettem lévő székre.

- Nem. - válaszolom s iszok egy kortyot az energiaitalomból. 

- Jó, akkor felteszem. - minek is beszélek én...? - Te meleg vagy? 

Ebben a pillanatban félrenyelem az italom, majd köhögve nézek Taere. Ez egy idióta. 

- Öhm... Nem? - nézek rá értetlenül. 

- Hát... Nem nagyon érdekelnek a nők, ahogy így elnézem. - billenti félre a fejét elgondolkodva. - Pedig minden félét hoztam ide, ami a te ízlésednek megfelelhet! Nagy mellel, nagy seggel, karcsú csípővel megáldottat... Szőkét, barnát, vörö...

- Fogd már be! - ordítok fel, mire behúzott nyakkal lapul meg a széken. - Értsd meg, hogy most nem kell barátnő az életembe. Hiába hozod ide őket, mindet elfogom küldeni!

- És barátot? Namjoon, nekem elárulhatod, ha meleg vagy! - mosolyodik el kedvesen, ám legszívesebben most kitépném a szívét. 

- Megöllek. - közlöm vele halál nyugodtan a tényt, mire valamilyen sürgős dologra hivatkozva elhagyta a nappalit. 

Megkönnyebbülve dőltem hátra a székemen s eleresztettem egy sóhajt. Ismerem Taet, nem fogja ezt annyiban hagyni. Nem tudom meddig lesz ezt türelmem elviselni...

Jin pov.

A konyhában tevékenykedtem éppen, mikor az előszobából furcsa aurákat kezdtem érezni. Feszültség! Muszáj meglesnem, mi  folyik ott. Alsóajkamba harapva vettem le a tésztát a villanytűzhelyről, majd odaosontam a boltív falához s hátamat nekipréselve kezdek el hallgatózni.
Mikor megtudtam, mi is a feszültség oka, lebiggyesztett ajkakkal hajtottam le a fejem. Szóval Taehyung barátnőt akar szerezni Namjoonnak. Namjoonnak, akibe már azóta beleszerettem, mióta megláttam. Beleszerettem a hangjába, a kinézetébe, a személyiségébe... Egész lényébe! Természetesen ezt nem tudja s ha rajtam múlik, nem is fogja megtudni. Csakhogy a sors mindig belekontárkodik a dolgaimba... S ez a sors esetemben Taehyung volt.

Éppen a hűtőbe pakoltam be a holnapi kaját, mikor is megjelent a konyhába egy sunyi vigyorral az arcán.
- Jin hyung... - vigyorgott a képembe. - Mondd csak, hogy állsz Namjoonnal?
- Parancsolsz? - pislogok rá értetlenül.
- Válaszolj! - támaszkodik háttal a pultnak.
- Hogy állnék? A haverom... - mormogom bajszom alatt.
- Igen, a haverod. De lehetne több is! - szívem hatalmasat dobbant. - Tudom, hogy te nem éppen heteró beállítottságú vagy... És a mi Namjoonunk sem az.
- Mi...? Ezt ő mondta? - döbbenek le.
- Tagadja, de én átlátok rajta! Arra akarok kilyukadni, hogy mi lenne, ha elmennétek egy randevúra? Szegénynek már elkélne egy párkapcsolat, s úgy gondolom, hogy te lennél rá a legmegfelelőbb ember! - magyarázza.
- Nem hinném, hogy ez jó öt...
- Hé! - szakitott félbe s karolta át a nyakam. - Ne kételkedj bennem! Ma este elmegyünk egy buliba. Én, te, Jungkook és Namjoon. Leitatjuk a leadert, részegen biztosan őszintébb lesz, aztán szépen szobára hívod. - vázolja fel nekem a tervet, ami nem állt túl stabil lábakon.
- Először is, ez nem egy randi. - forgatom meg a szemem. - Másodszor, miből gondolod, hogy nekem bejön Namjoon? - vonom fel a szemöldököm.
- Láttam ám, hogyan nézel rá, kedves Jin hyung. - billenti félre a fejét. - És nehogy azt hidd, hogy nem veszem észre, mennyire csalódott vagy, mikor egy lányt hozok neki... Csak nem értem miért nem vallod be neki, mit érzel. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS oneshots. ( Yaoi!)Where stories live. Discover now