Yeniden?

27 4 1
                                    

Asya özlemiştir. Fakat cesaret edemez. Geri dönmekten korkar. Bu şekilde onu özliyerek günleri geçer. Okullar açılır. Sınıflar dahi yan yanadır. Asya napıcağını bilemez. Ama artık cesaretini toplayıp bi adım atmasının gerektiğinin farkındadır. Ve okul çıkışında Kuzey' e mesaj atar. Ve konuşurlar. Kuzey biraz tersleyici konuşsada Asya onun da haklı olduğunu düşünür. Ve alttan alır. Bu konuşmada pek barışmaya dair cümle kurmamıştır Kuzey. Asya çok üzülmüştür fakat sıkmaktan da korkuyordur. Pek çok kez böyle konuşurlar Kuzey her defasında çok kırıldığını , yıkıldığını belirtmiştir ve bunları yeniden yaşamak istemediğini söylemiştir. Ve Asya dayanamaz. İntihara kalkışır. Son mesajını atar Kuzey' e sonra alır façayı ve kolundan atmaya başlar. İlaçlar ise bi yanında duruyordur. Bu sırada Kuzey Asya' yı durdurmak için pek çok mesaj atar Asya ağlaya ağlaya okur fakat pek bişey diyemez. Kuzey onu durdurmak için çok zorlar. Sürekli arar fakat Asya açmaz. En sonunda bir kez daha arar. Kuzey her zaman buluştukları yere yani Asya' nın evini yakınlarına geldiğini ve kesinlikle yapmamasını söyler. Asya ise gelmemesini yanına gitmeyeceğini söyler. Ve ablasının da bi şekilde bu durumdan haberi olur. Onu almaya geldiğini söyler. O gelene kadar sokakta kardeşim, abim, ablam dedikleri kapısına kadar gelip Asya' yı  çıkartmaya çalışırlar ve başarırlar. Sonrasında ablası onu almaya sevgilisiyle beraber gelir. Ve Asya' yı en sevdiği yerlere götürüp kendini toplamasını sağlamaya çalışır. Asya ise kendine gelemiyordur. Sakinleştirici vurulmak zorunda kalır ve biraz da olsa toplar. Ve saat gece 11 civarındadır. Eve gelince yorgunluktan hemen uyur.

Sen Dolu GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin