21 concluzii in 21 ani de viata

15 0 0
                                    

Nu lua nimic prea in serios pentru prea mult timppentru ca daca o faci, te pierzi. Uiti de imaginea de ansamblu si ramai blocat in procrastinare, in iluzia creata de tine si in zona de comfort, indiferent de domeniu. Ia lucrurile in serios, dar intr-o masura care sa te ajute sa le rezolvi, sa fii in contact dar sa nu pierzi imaginea de ansamblu si implicit pe tine.Totul functioneaza pe principiul actiunii si re-actiunii: existenta pe toate nivelele ei de exprimare este in continua miscare. In continua actiune. E o lege ce nu poate fi incalcata, in schimb te poti folosi de ea daca o accepti si intelegi cu adevarat. Si toata miscarea ce exista si se continua creeaza doua sau mai multe directii: directia principala si reactia la acea directie. Ceva gen, urasti – vei fi urat. Oferi – vei primi.Matrixul e format din mai multe matricideci, alege o matrice si creeaza una la randul tau, „in interiorul" celei pe care ai ales-o. Cu alte cuvinte, sunt anumite reguli pe care trebuie sa le respectam, pentru a ajunge sa le creeam pe ale noastre, dupa aceea. Cu cat experimentezi (nu conteaza in ce fel sau ce) mai mult, cu atat te vei intelege si vei intelege mai mult.Sinceritatea nu duce decat la sinceritate. Si minciuna la si mai multa minciuna. Nimic nu e permanent dar totul e permanent pentru ca ramane permanent prin regula evolutiei. Esenta e aceeasi, dar forma se schimba, cu alte cuvinte.In viata, poti alege sa fii cauza sau efect. Tot ce ti se intampla bun sau rau e datorat acestui principiuNu exista un singur scop supremdar daca ar fi sa condensez tot, as afirma ca experimentarea si evolutia vor ramane singurele scopuri si reguli pe care suntem obligati sa le indeplinim, datorita naturii noastre existentiale si umaneInteresele comune impreuna (sau nu) cu diferentele duc implicit la prietenii de durataModul in care interactionam unii cu altii se bazeaza pe proiectieproiectam prin ganduri si emotii, pe care le transformam in actiuni, care sunt voluntare si involuntare, (de obicei) precum reactiile de moment sau limbajul corpuluiTe-ai nascut singur si vei muri singurdar singuratatea nu e decat apartenenta ta la tot ce exista. Faci parte din tot. Intelegand asta, implicit vei interactiona cu ce exista in exteriorul tau. Dar acest principiu te poate face lucid sau necunoscandu-l, inconstient.Nu „existi" asa cum crezi ce simti, se datoreaza simturilor tale. Daca mai fragmentam, ce gandesti nu sunt decat reactii. Ai putea crede ca nu esti decat o suma de actiuni involuntare, cu anumite roluri, ce interactioneaza, puse la un loc intamplator de haosul numit existenta. Totusi, modul in care existi in esenta e prin constiinta constienta de sine. Restul sunt doar haine ce imbraca acest principiu si astfel, hocus pocus, ai parte de un corp, de familie, interactionezi cu mediul din jur, experimentezi.Nu cauta fericirea in exterior. Intotdeauna a fost in tinedeoarece, cautand stimuli exteriori pentru fericire, precum o casa mai mare, multi bani etc e cel mai probabil sa le si gasesti, candva, cumva, dar iti vei construi drumul spre ele pe un principiu nebenefic. Si zi de zi un gol in interior va creste. Vei ajunge nefericit. Tot ce exista in exterior doar iti arata directia spre locul unde exista cu adevarat fericirea in interiorul tau. Si „plecand fericit si impacat" la drum, spre indeplinirea dorintelor si scopurilor tale, probabilitatea de a le indeplini creste considerabil. (Te-ai putea intreba, cum sa fiu fericit daca nu am ce imi doresc ? E simplu: experimentezi, existi, continui sa continui. Asta e adevarata fericire si avand ca instrumente puterea alegerii, a persistentei si a intentiei, poti gasi si restul ce contribuie la fericirea ta)De cele mai multe ori, cei din jur sunt (ii vedem si intelegem) dupa cum ne simtim in acea zi si in functie de proiectiile noastre. Renunta la asteptari si vei primi autenticitate, sinceritate, respect, intelegere, iubire.Nu exista solutii sau problemeacestea sunt doar o metafora pentru situatii si experiente.Orgoliul si falsul Eu te indeparteaza de cele mai multe ori de persoane si situatii ce ti le doresti, le vezi ca ideale.Scuzele si fricile (conceptiile neexistente) in legatura cu un anumit viitor sunt de fapt, lanturile ce te tin captiv in situatia nasoala din prezentTraim un paradox. Suntem un paradox. Exprimam un paradoxce e paradoxul ? Un paradox este o afirmație, un argument sau o situație autocontradictorie sau contraintuitivă. Ziua si noaptea, albul si negrul, frica si iubirea, barbatul si femeia, viata si moartea. Toata existenta se exprima si re-produce, creeand paradoxuri. Totul e dual. Dar ceea ce formeaza intregul e dualitatea, si un intreg odata format sau inteles, nu poate duce decat la o noua forma de exprimare a existentei.Daca esti bun esti luat de fraier Continuam peste   - aceasta semnifica multe lucruri, printre care si  afirmatia "Ii oferi un deget si iti ia toata mana" . Am ajuns la varsta de 20 ani si mi-am dat seama ca tot ceea ce faci, faci numai pentru tine, nu trebuie sa te strofoci pentru nimeni altcineva, deoarece nimeni nu iti vrea binele sau raul. Oamenii vin si pleaca...
 Continuam peste 2-3 luni

21 concluzii in 21 ani de viataWhere stories live. Discover now