1.část.
Takže abych se představil,jsem Harry Styles a studuji na SPŠO(Střední průmyslová škola oděvní).Vím je to divná škola pro normálního kluka,ale v tom je ten háček.Nejsem jako ostatní kluci.Jsem..no..jak to říct..GAY.Ano a nestydím se za to.Při poslední hodině což jsem měl technologii jsem se nějak zasnil.Učitelku stejnak nikdo neposlouchal.Půlka holek spala a druhá zas si hrála na mobilu.Ja jsem jedinej kluk ve třídě.. začal jsem přemýšlet jak by vypadal pro mě ten pravej.Ze snění mě vyrušil zvonek oznamující pro mě konec školy.Když jsem vyšel ze třídy přišla mi sms: Ahoj drahoušku,dneska přijede tvoje sestra se svým snoubencem ták prosím přijď dřív,pa MÁMA. Ne,jen to ne.Pomyslel jsem.si.Nechci vidět jak se strašně milujou a ja nemam nikoho.Už mě to deprimuje.Odepsal jsem : Ahoj mami,boužel neprijedu dříve,protože si musím ještě došít rukáv u kabátu,promin... Ja vím lhal jsem.Už jsem si to dávno došil.Ale nechtěl jsem je vidět.Šel jsem tedy do místní kavárny.Vešel jsem dovnitř a stoupl si do fronty.Koukal jsem do země a přemýšlel.Když na mě přišla řada promluvil na mě někdo sladkým hlasem "copak si dáte?? " zvedl jsem oči a spatřil jsem toho nejkrásnějšího kluka na světě.Měl krásně modrý oči,hnědé vlásky a byl ták nepopsatelne roztomilý."Ahoj,prosím jedno kafe"řekl jsem.Když mi podával kafe koukl jsem se mu na jmenovku:LOUIS TOMLINSON.Hezký jméno..vzal jsem si tedy kafe a šel jsem.si sednout.Furt jsem po Louím pokukoval.Nemohl jsem si pomoc,ták strašně moc mě to k nemu táhlo.Byl ták dokonalý.Nechtěl jsem z ty kavárny nikdy odejít.
ČTEŠ
I'm addicted on you (Larry Stylinson cz)
FanfictionSnad se vám to bude líbit :-) Začínám psát a doufám že se to bude líbit jelikož bych ráda psala dál :-)