konečně..

111 13 0
                                    

Ták konečně nová část :-) Kvůli potížím co se teď děli jsem ji nemohla dopsat ale je tu :-) dekuju moc za všechny vote :-) donutí mě to vždy psát :-) ták už konec zdržování :-)

,,Louího kamarád" řekl jsem a propaloval ji pohledem..Sedl jsem si z druhé strany Louiho postele a dělal jako by tu nebyla.Boužel ale byla.Furt kecala nějaký blbosti.Už me to opravdu rozčilovala.Když ale řekla že řekne Louimu,že ty kytky jsou od ní hrklo ve mě.Takovej jsem se ani neznal.

,,Co prosím? od tebe, děláš si ze mě silně srandu? Je mi ukradený jestli si Louisova holka ani to co jsi dělala včera takže laskavě buď sticha.DĚKUJU" Poslední slovo jsem velice zdůraznil.Koukala na me s vyvalenyma hnědýma očima.

Pak jsem ale viděl jak se Louisovi otevírají oči.Měli jsme nejspíše zavolat doktory,ale v ty situaci to nešlo.,,Harry" špitl.A ja se rozzářil a naklonil se k němu aby mi mohl něco říct.,,Co tu dělá ona? nechci ji tu" řekl a jemně naznačil že mluví k ní.Poté se otočil k ní a šeptem ji řekl.,,Odejdi Eleanor,prosím".Bruneta se se slzama v očích otočila a běžela ze dveří pryč.Louí se poté na me otočil a věnoval mi úsměv.

Měl jsen sto chutí ho políbit ale nemohl jsem.,,Přinesl jsem ti kytky" oznámil jsem.,,Oh děkuju Hazz si hodný"jén tak špitl. A viděl jsem jak se mu zavírají oči .V tom jsem si vzpomněl,že jsem to neřekli lékařům.Hned jsem došel za prvním doktorem a řekl mu to.Ten ihned běžel k modroočkovi a začal vše zkoumat.Ja jsem tám jen stál a přemýšlel tak nad vším.Z myšlenek mě vyrušil vibrujici mobil.MÁMA.objevilo se na obrazovce.,,No ahoj mami,ja jsem teď u kamaráda v nemocnici.On měl nehodu"vyhrkl jsem na ní.,,Uff Herolde to si nemohl zavolat nebo aspoň napsat.Měla jsem strach" řekla.,,No a vidíš,že jsem v pořádku takže zatím pa pak se ozvu" spěchal jsem na ní.,,Jojo ahoj a....." pí pí pí.No kdyby chtěla něco důležitého napíše to.Mávl jsem nad tím rukou a běžel jsem za tím dokonalým Brunetem.

Louis pohled

Probral jsem se a jako první jsem uviděl Eleanoru.Sakra!Jak může mít ještě takovou drzost sem přijít a dělat jakože nic.Uhm aby jsme si to vyjasnili Eleanor je moje bejvala.Měli jsme celkem hezkej vztah až na to když jsem zjistil,že mě podvádí s jedním z mých kamarádů.S Niallem.Jak se říka přistihl jsem je přímo při činnu.Ale Eleanora ne,že by se mi omluvila.Ještě mi řekla,že ji to udělal lépe než já .No to pro mě byla poslední kapka.

No a teď si tu jentak sedí jako by nic.Když jsem,ale otočil hlavu čekalo me příjemné překvapení.Byl tam Hazz.Ty jeho smaragdy na mě blikali a ja byl jak v sedmém nebi.Jenže tu pořád byla ona řekl jsem Hazzovi ať ji vyhodí.Pak jsem ji sice vyhodil sám,ale myslím,že ji někdy dokážu odpustit.Harry upozornil na kytky co mi přinesl.Ach bože je ták rozkošnej.Rozplýval jsem se nad ním.Ale pak jsem začal být unavený a usnul jsem....

Ták doufám že se vám líbila další část I'm addicted on you (jsem na tobě závislý).Tak další část plánuju na příští týden.Nebo pokuď bude více než 5 vote bude ještě dřiv :-)

I'm addicted on you (Larry Stylinson cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat