Co se stalo?

153 16 6
                                    

Takže je tu další část :33 Tak snad se bude líbit ;) Hezký počtení ;)) kdyžtak komentář nebo VOTE potěšíí :**

Odvezl mě domů a odjel..Chvíli jsem stál před mými dveřmi a srovnával jsem si celou tuto situaci v hlavě.Absolutně vůbec jsem to nechápal.Odemkl jsem si,vešel jsem přes práh a vešel do dlouhé chodby.Zavřel jsem za sebou dveře a šel jsem k sobě do pokoje.Sedl jsem si na měkkou postel a přemýšlea přitom si poslouchal písničky(Teď pokuď chcete pusťte si písničku v pravo).Vůbec jsem nevěděl co jsem mu sakra udělal.Když jsem se probral z transu začali mi téct slzy po tváři.Strašně jsem litoval toho,že jsem se vubec ptal.Proč proč jsem takovej debil.Chtěl jsem to zaspat.Tak jsem je převlékl do boxerek a šel jsem si lehnout.Zavrtal jsem hlavu do polštařu a s neustálím vrtěním ze strany na stranu jsem se snažil usnout.Vubec to nešlo.Vzal jsem si tedy do ruky mobil.Odemkl jsem si ho a šel jsem na Facebook.Pak mi proběhlo hlavou že bych si mohl Louise přidat.Naše jsem si Louis Tomlinson...mmm..Jop našel jsem ho.Měl jsem strašnou radost.Poslal jsem mu žádost a řekl jsem si že bych určitě teď neusl.Jelikož bych furt hlídal jestli si mě nepřidal.Už bylo 1:25..Pomalu se mi zavírali oči.Nakonec jsem usl ani nevím jak,jen vím,že mě probouzel řev mé malé sestřenice,která dnes přijela.Dnes je sobota ummm..Nemusím ani přemýšlet nad tím co budu dělat.Bylo mi to naprosto jasné.Pujdu do té kavárny a omluvím se Louímu.Vyskočil jsem z postele a šel udělat ranní hygienu.Vyšel jsem z koupelny,přemýšlel jsem co na sebe.Nakonec jsem si vzal černé ryfle,černé triko a šedivou mikinu.Hned po obléknutí jsem vyběhl z pokoje a šel se do předsíně obouvat.V tom na mě řvala máma kam jdu."Mami jdu ven,to DVK (Dějiny výtvarné kultury) si dopíšu pak až příjdu.Pa mam tě rád" Dořekl jsem a zabouchl jsem za sebou dveřmi.Běžel jsem na metro a jelo se.Dal jsem si do uší sluchátka a poslouchal. Když jsem už konečně dojel namířil jsem si to přímo do kavárny.Otevřel jsem dveře a..nebyl tam.No řekl jsem si že třeba potom příjde jako minule.Sedl jsem si tedy a obědnal jsem si kafe a koblihy.Pil jsem a jedl a čekal.Čekal jsem až do zavíračky a Louis se neukázal.Nechápal jsem,no asi měl volno.Vzal jsem tedy do ruky telefon a koukl jsem si na Faceboo.Pořád mi nepřijal žádost.Měl jsem docela o něj strach.Tak mi to nedalo a kluka co mě obshluval jsem se zeptal."Prosimvas,mohl bych se zeptat?" řekl jsem smutně."Ach ano pane" řekl s usměvem na tváři."No,nevíte kde je Louis Tomlinson?".Když jsem to dořekl zastavil se a chvili nic neříkal.Po chvili řekl...víte Louis........

No takže tu je další nová část snad se vám líbí ;) pokud ano dejte kdyžtak Vote nebo koment děkujii :**

I'm addicted on you (Larry Stylinson cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat