Hoofdstuk 5

171 16 1
                                    

Hallo allemaal,

Eerst en vooral wil ik iedereen die mijn verhaal gelezen heeft bedanken. Ik had nooit verwacht dat "De Schaduwtweeling: De Legende van Chai-Roh" 3000 views zou krijgen. Ook wil ik graag iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten of gestemd heeft op mijn verhaal, heel leuk om te zien dat sommigen van jullie zo enthousiast waren en het verhaal goed vonden.

Ik heb besloten om het verhaal van Wattpad te halen omdat ik ondertussen al zo veel tijd, energie en liefde in dit verhaal gestoken heb dat het gewoon zonde zou zijn als iemand mijn idee of zelfs het hele boek zou stelen. Ik ben namelijk van plan om, zodra ik het boek af heb en er helemaal tevreden over ben, "De Schaduwtweeling: De Legende van Chai-Roh" naar een uitgeverij te sturen in de hoop dat het uitgegeven wordt.

Ik wil er graag ook even bij zeggen dat ik deze keuze niet zomaar gemaakt heb, ik heb er wekenlang over nagedacht en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat dit nu de beste oplossing is. Het spijt me als ik hiermee mensen teleurstel, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Bekijk het maar op deze manier: als het me ooit lukt om het boek uit te geven kunnen jullie tenminste zeggen dat jullie er al een eerste (halve) kladversie van gelezen hebben nog voor de eventuele nieuwe lezers wisten dat het boek bestond. ;)

Nogmaals bedankt voor alles!


De Schaduwtweeling: De Legende van Chai-RohWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu