Jesień, dzisiaj piątek, jestem Adam i mam 16 lat, a więc jak to ostatnio co weekend wybierałem się z przyjaciółmi do klubu. Zawsze przed zabawą na kilka godzin przed trochę wypijam żeby się rozluźnić po całym ciężkim tygodniu. Oczywiście jak to ja zrobiłem sobie cudowny make-up, włosy postawiłem do góry. Przed 22 wyszedłem z domu do centrum po przyjaciół. Gdy dojechaliśmy do klubu to akurat zaczął działać alkohol. Jak to zawsze było mega dużo fajnych dupeczek. Ja od razu wbiłem na parkiet tańczyć. Jeden z chłopaków zaczął ocierać się o mój tyłek swoim przyrodzeniem. Nie ukrywałem radości i tego, że się tym podjarałem. Po chwili wszyscy zaczęli nas podziwiać. Staliśmy się gwiazdami parkietu. On zaczął podczas tańca rękoma subtelnie przejeżdżać po moim miejscu intymnym. Moje rurki w tym punkcie zrobiły się wypukłe. Jego twarz była taka słodka, że czułem przyjemne gorąco szczególnie jak zaczął przybliżać się nią do moich ust. Wszyscy patrzyli! Ja raptem złapałem go za penisa przez rurki lekko ugniatając cały czas tańcząc. Jego usta które były przy moich zaczęły lekko miziać, a później namiętnie całować. Jego języczek stykał się z moim. On także złapał mnie za peniska przez rureczki.
Chyba nie mógł już wytrzymać, bo w końcu wyciągnął z kieszeni dosłownie wielkiego ogórka, ale nie takiego co miał w majtkach tylko warzywo! NIE MOGŁEM UWIERZYĆ W TO CO WIDZĘ! NAPALIŁEM SIĘ NA MAKSA! On pociągnął mnie za rękę i zaprowadził do kibla. Pchnął mnie namiętnie na sedes. Zamknął za sobą drzwi i kucając zdjął ze mnie najpierw spodnie. Następnie macał i lizał uda. Mój fiut nie mógł już wytrzymać w majtkach, ponieważ był taki naprężony. Kuba, bo tak się przedstawił liżąc mnie po udach widząc to natychmiast zabrał się za ściągnięcie majtek i wziął prędko mojego chuja na głębokie gardło. Było mi nieziemsko dobrze. Zacząłem jęczeć. Słyszeliśmy doskonale, że za drzwiami jakieś osoby nas podsłuchują, ale mieliśmy to w dupie. Liczyło się tu i teraz, nasza wspólna przyjemność. Jego języczek doprowadzał mnie do mega przyjemnych skurczów ciała, ponieważ wyginałem się w górę w euforii. Chciałem żeby mój penis był w całości w nim i tylko jego aby to jego ciało miało nad nim władzę. To było świetne!! Kiedy Kuba czuł, że już niebawem dojdę, kazał mi się obrócić na drugą stronę i wypiąć. Wiedziałem co się święci. Miał w ręce ogórka którego zaczął mi przykładać do odbytu. Był duży i długi. Strasznie się napaliłem. Powiedziałem "wkładaj mi go kocie! To rozkaz" jednak on zamiast tego przyłożył swoją głowę do mojego odbytu i zaczął miziać go języczkiem, gdy jego języczek znalazł się we mnie to moje gałki oczne z przyjemności przemieściły się w górę. Kuba robił to profesjonalnie. Jego pieszczoty doprowadzały mnie prawie, że do orgazmu, ale Kubuś wiedział jak trzymać moje miejsca intymne w niepewności i nie doprowadzać do orgazmu. Nie mogłem się doczekać aż Kubuś będzie mnie jebał swoim peniskiem. On po 5 minutkach stymulowania mnie języczkiem raptownie włożył mi kilka palców w kakaowe oczko. Zawyłem z bólu, ale w większym stopniu z przyjemności. Wiedziałem, że mój książe musi mi rozszerzyć odbyt. Po minutce wkładania i wykładania paluszków z mojej dupci Kubuś przyłożył ogóreczka do mojej dziurki i zaczął go nasmarowywać swoją ślinką. Z początku ciężko wchodził, ale po 2 minutkach mój odbycik rozszerzył się bardzo i Kubuś subtelnymi ruchami walił mnie ogórasem w dupe. Czułem się nieźle rżnięty. Zacząłem krzyczeć z przyjemności. Mój chuj stał ślicznie. Przyjemność była tak wielka, że nie pamiętam ile to trwało. Kuba jak widział, że jestem już u szczytu wyciągnął ogórka i poczułem na odbycie gorące mięsko. Była to główka penisa mojego księcia z bajki. Wszedł we mnie namiętnie mocno trzymając za pośladki. Teraz to było 7 niebo. Czułem taką ogromną przyjemność..., takie ciepło, taką namiętność. Ruchając tak mnie zaczął całować moją szyję, zaczął miziać mnie języczkiem. Jebał mnie coraz szybciej i szybciej. Czułem się kurwiony na maksa. Byłem przeszczęśliwy, że mam takiego księcia. W pewnym momencie powiedziałem - "jeb mnie jak szmate". On długo nie czekał. Jego ruchy biodrami były maksymalne. Ruchał mnie świetnie. - "jebał, jebał,aaaa" W pewnym momencie Kubuś słodko zapytał się czy może mi się spuścić do dziurki. Odpowiedziałem - "spuść się na mnie całym ładunkiem spermy, chcę tego, pożądam tego" Posłuchał. Za którymś poruszeniem jego bioder we mnie poczułem fale gorącego płynu w sobie. Wiedziałem, że to sperma Kubusia. Książe tak krzyczał z rozkoszy... dostał takiego orgazmu, że dosłownie opadł na podłogę i głośno dyszał. Mówił - "kocham cię Adaś! Jesteś wyjątkowy" Podziękowałem mu i odwzajemniłem uczucie biorąc jego obklejonego spermą chuja do buzi i ssając tak dokładnie żeby mój Kubuś miał czysty sprzęt :* Znów zaczął dyszeć i piszczeć z podniecenia. Ssałem coraz to szybciej i mocniej co doprowadziło go do kolejnego szczytowania. Tym razem jego sperma wystrzeliła prosto do mojej buzi i gardła :* Miała posmak soku ananasowego i zapach także ananaska. Smakowała świetnie! I choć nie było już jej tak dużo za drugim razem jak wtedy w mojej dupci to delektowałem się niczym jakimś najdroższym sokiem. Kiedy pocałowałem go w usta on powiedział, że teraz mi sprawi przyjemność. Oparł się o sedes i się wypiął. Pocałowałem i przelizałem jego odbyt :* po czym nasmarowałem go resztkami spermy. Złapałem za pośladki i jebałem jak królik. Krzyczało i piszczało moje słońce. Czułem jak mój żołądź jest bliski wytrysku. Z ogromnym wyczuciem go ruchałem. Mój penis w końcu nie był w stanie dłużej czekać i wytrysnąłem Kubusiowi w kakaowe oczko całymi resztkami ładunku. Na koniec on usiadł na desce od sedesu, a ja na kolankach twarzą do niego. Przelizaliśmy się, poobmacywaliśmy i wyszeptaliśmy sobie z ust do ust - "kocham cię i dziękuję za tę noc". Po tych słowach ubraliśmy się i wyszliśmy do tłumu który pijany stał za drzwiami kabiny i zaczął bić nam brawa. Ja wróciłem z przyjaciółmi do centrum, a potem poszedłem do domku gdzie zwaliłem sobie konia myśląc o dzisiejszej przygodzie z moim księciem Kubusiem :* KONIEC, KOCHANY AMORKU ZAGŁOSUJ NA TE OPOWIADANIE :* BUZIACZKI!
YOU ARE READING
WJECHAŁ WE MNIE
RomanceGejowskie opowiadanie erotyczne podnieci cię do mokra. Lepiej już je zdejmij! Powracam z moją fantazją i wyobraźnią literacką :*