Luku 1

11 2 0
                                    

En tinnyt mitä rakkaus  oikeasti on - en halunnut tietää. Mutta kyllä se ihan kivaa olisi kokea ne kaikki surut ja ilot ja ne kamaluudet...

Katsoin häntä toiveikkaana. -Leikitäänkö?, kysyin tytöltä joka seisoi edessäni. - Juu, tietenkin, hän vastasi. Otimme käsistämme kiinni ja aloimme kävelemään kohti koulun kiipeilytelinettä.

14 vuotta myöhemmin...

Selailin Someja sängylläni. Olin maannut siinä jo tovin. En keksinyt vain mitään järkevää tekemistä.
hetken päästä kuulin puhelimeni soivan. Se oli äitini Katy. Laitoin puhelimeni korvaani vasten ja aloin kuunnella. -Moi Serenity. Olen töissä iltaan asti niin kysyn voitko siivota tänään kotia?, äitini kysyi. - Juu kohta, mut eikö Jack tai Sarah voi tehdä sitä?, kysyin. -Ei. Ne ovat tekemässä muita juttuja, äiti vastasi ja sulki puhelimen.

Nousin seisomaan ja aloin kävellä portaita pitkin alakertaan. Otin imurin. Ja laitoin letkun pistorasiaan. Pian olin jo siivonnut koko alakerran.

Näin Sarahin lähestymässä keittiötä, jossa itsekin olin. Katsoin häntä. - Missä Jack on?, kysyin, kun hän oli pysähtynyt aukaisemaan jääkaappia selkä minua kohti. - Hän on kaupassa ostamassa ruokaa, hän kertoi. - Ok, vastasin.
Kävelin olohuoneeseen ja kyyristyin lattialle ottamaan roskan pois. Nousin ja vein roskan roskiin.

Myöhään illalla Jack tuli kotiin ja äitini. - Siivositko sinä kodin?, äiti kysyi riisuessaan kenkiänsä pois jaloistaan. -Juu, vastasin ja katsoin Jackia ja äitiä.

Myöhemmin illalla katsoin kirjakalenteriani. Huomasin, että huomenna on biologian koe enkä ole harjoitellut yhtään. En välittänyt. Se ei ollut edes ihme, enhän panosta muihin aineisiin paitsi kieliin, matikaan ja kuvikseen. Suljin kalenterin ja nousin tuolista.

Otin sänkyni päältä ylisuuren  t-paidan, joka ylettyi melkein polviini asti. Otin vaatteeni pois ja laitoin paidan päälleni. Menin vessaan. Vessassa pesin kasvoni ja hampaani. Harjasin  hiukseni ja laitoin ne löysälle nutturalle.

Otin sängystäni peiton pois tieltä. Asetuin sänkyyni ja laitoin  lämpimän peiton päälleni. Nukahdin melkein heti.

Seuraavana aamuna heräsin aikaisin. Otin puhelimeni vierestäni. Painoin koti-näppäintä ja katsoin kelloa. Se oli 20 minuutti vaille 8, joten minulla oli 10 minuuttia aikaa valmistautua kouluun.

Nousin. Otin harmaan hupparin, sukat ja valkoiset farkut. laitoin ne vikkelästi päälleni. Sutaisin hiukseni nutturalle.

Otin laukkuni olkani päälle. Juoksin alakertaan ja huikkasin äidille että lähden. Otin kengät ja takin päälleni. Ja lähdin ulos juoksemaan kohti koulua.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 03, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Difficult to loveKde žijí příběhy. Začni objevovat