Boala

24 2 8
                                    

Ies din holul alb și anost cu un miros strident de pastile . Din cealaltă parte a spitalului se aud țipete așa că grăbesc pasul .
Am ieșit . Mă pun pe cea mai apropiata banca posibilă și mai citesc o data foaia .
"In urma analizelor am aflat că Marry Red are sintomele Cancerului de gradul II . "
Îmi vine să îmi smulg părul din cap !! Cum se poate așa ceva . Mai spune că dacă mă simt rău cat de puțin să vin de urgență la spital . Și eu ce ii spun lui Ryan.  Și Alex.  Cum o sa reacționeze . Daca eu mor ce face Alex . Este doar un copil. Sărăcuțul.
Chem un Taxi și merg țintă spre casa. Ajung in fața ușii și o descui . Când pun mana pe clanța simt o urma de ezitare dar ce o fi o fi .
  Când intru sunt întâmpinată de Ryan care mai are umpic și explodează. 
- Ce s-a întâmplat ? Ești bine ?
- Ryan , am o veste foarte proasta . Nici nu știu cum să ți-o dau.
- Scump-o , mă sperii . Te rog spune !
- Am cancer .
Rămâne masca. Incep sa ii se scurgea șiroaie de lacrimi pe obraji . Îl iau în brațe . Vine și Alex .
- Mami , de ce plânge tati ?
- Nu plânge , el doar a mâncat ceapa. 
- Nu miroase a ceapa.
- Scumpule , de ce nu te duci in camera ta ? Am auzit că este un nou episod de Ben 10.  Grăbește te .
Copilul fuge in camera lui într-o clipită.

**Peste 3 săpt**
Mă trezesc iar pe patul de spital . Doctorul vine spre mine îngândurat .
- Marry mai aveți........

Suspaaaans ! 😘 pup .

Un anUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum