-Marry , trebuie sa ne despărțim .
-Doar un lucru am sa te întreb . Chiar vrei sa distrugi 6 ani de căsnicie ?
-Aha ! Deci eu sunt de vina nu ? Clar !
-Pai da no ? Acum ieși !
-Tu ai distrus căsnicia proasto ! Ești bolnava fai ! Mai bine așa. O sa mori fara că eu sa sufăr .
-Asa ești și nu te vei schimba ! Te gândești numai la tine .
- Și tu nu ? Ai fi vrut să mă ti legat aici până mureai.
- IEȘI DIN CASA MEA ACUM !
Îl împing cu forța ce mi-a mai rămas în brațe și incui după el . Mă duc in camera și încep să plâng.
Cum sa mă părăsească? Cum ? Așa de o data. Fără să mă anunțe . Bine a făcut-o dar a făcut-o că un mârlan ce și este. Și când o sa fiu pe moarte cine o să aibă grijă de mine ? Alex ? O sa aibă 6 ani ...
*La proces**Peste 2 luni*
-Doamna Red , domnule Red . Va rog sa luați loc . Ryan Red a cerut divorțul .Dumneavoastră vă opuneți ?
- Nu .
- Atunci actele de divorț vor fi legalizate și semnate. Acum copilul .
- Da .
- Are 5 ani deci nu are cum să își aleagă custodia . Acum după cum am înțeles dumneavoastră aveți o boala grava care va va aduce moarte într-un an . Din păcate șansele să vă găsiți un nou partener de viață în situația dumneavoastră sunt foarte mici . Așa că am analizat situația iar copilul va rămâne la fostul soț . Pentru a avea cine sa îl îngrijească dar și pentru sănătatea sa mintală .
- Mă opun ! Nu o sa îmi las copilul pe mâinile acestui nemernic . Va rog sa reanalizați situația .
- Ne pare nespus de rău doamna .
- Fuck You cu tot cu legile voastră stupide . Mă jur că nu mai pot eu. Îmi vreau copilul.
Peste câteva secunde mă simt ridicată de două brațe masive și dusă înafara clădirii .
Tot ce îmi mai rămâne de făcut este să mă duc acasă. Nu pot să cred că o sa îl pierd pe Alex. Acum ...nu sunt in stare sa înțeleg de ce . Poate mă voi limpezi mai bine dimineață.
Mă duc în mașină și pornesc. Mă doare in... De regulile lor stupide așa că bag viteza . Mare , foarte mare.
In fața vad o umbra neagră și mica. Frânez dar este prea târziu .
OMG din nou ! Nu pot să cred ce minte am . Cine este oare umbra mica ? Va scăpa oare basma curată sau va ajunge in pușcărie. Oare persoana va muri ? 416 cuvinte !!
CITEȘTI
Un an
Teen Fiction"Daca plângi nu înseamnă că nu ești puternic, înseamnă că ai fost prea mult timp și acum nu mai poți "