Sincer ma asteptam sa il găsesc aici, dar zambetul de pe fata lui îmi inspira frică, nu am încredere în el, nu stiu ce vrea de la mine.
"Ce cauți aici? "
"Pe tine Kylie." spune făcând pași marunti până la mine si închizând ușa din spatele meu apoi invartind cheia în broască. Se uita cu o atenție desăvârșita la mine, avea o privire care spunea prea multe, simțeam că el știe ma multe lucruri despre mine decât stiu eu despre el și că vrea și mai mult de la mine, lucru care nu ma incanta deloc.
"Te rog treci la subiect, nu te cunosc nici măcar nu iti stiu numele."
"Ma cheamă Justin. Acum ne-am cunoscut, hai sa trecem la lucruri mai serioase." Se apropie din ce în ce mai mult de mine iar eu dandu-ma în spate, când am simțit peretele rece mi-am dar seama că m-a încolțit și nu am ce face. Se apropie de mine destul de mult cât respirația sa să se lovească de buzele mele. Ridică o mână, trecând cu degetele Peste maxilarul meu. Ochii lui coborau de la buzele mele pe gâtul meu oprindu-se în dreptul bustului, la care s-a holbat câteva momente, apoi urcând la ochii mei, în secunda următoare i-am simțit palmele facandu-si loc repede pe sub tricoul meu, apucandu-mi talia mea tragandu-mi bazinul mai aproape de al sau și aplecandu-si Capul pentru o ma saruta dar îmi întorc repede Capul, buzele sale ajungând doar aproape de obrazul meu. Nu se oprește și îmi apuca mai bine talia, iși impinge bazinul de al meu lipindu-ma de acel perete, iar buzele sale se lipesc de gâtul , coborând ușor spre pieptul meu lăsând sărutări umede în urma. De la talia mea mâinile sale coboară la coapsele mele pe care le ridică punandu-le în jurul său, fata sa era la nivelul bustului meu, el având o priveliște la care își musca Buza de Jos. Se repede din nou la porțiuni de piele de pe gâtul meu lăsând semne, îmi bag mânile în părul său blond, trăgând puțin de el de fiecare dată când ma musca. Se simțea atât de bine, emana o căldură atât de mare, ma simteam atât de bine în brațele sale care imi urcau pe spate, traiam atâtea sentimente, dorința își făcea simțită prezenta, stiam că ce faceam nu era bine, dar era de neimaginat de plăcut. Când am simțit două mâini reci care încercau să îmi desfacă capsele sutienului m-am trezit la realitate. Imi duc ambele mâinile pe brațele sale tatuate încercând să le indepartez, observandu-mi gestul, se oprește dar în continuare tinandu-ma în aer cu picioarele de o parte și de altă a sa. Imi pun mainile pe umerii săi, își îndreaptă și el privirea spre mine.
"Pune-ma jos, te rog." Zic respirând destul de greu.
Imi lasă picioarele să alunece în jos până am atins pământul. Imi așez ferm mâinile pe pieptul sau putând să îmi simt pectorali, si îl dau la o parte cât să pot trece pe lângă el și să mă așez pe marginea patului, cu coatele așezate pe genunchi si bărbia sprijinită în palme. Se pune și el în aceeași poziție cu mine si ma privește.
"Ce a fost asta?" Spune cu un ton relaxat. "De ce te-ai oprit?"
"Fiindcă nu am vrut să se ajungă la mai mult."
"Eu cred ca ai fi vrut, eu cred ca încă vrei, eu cred ca ai vrut de la prima privire pe care ti-am aruncat-o."
"Ce te face să crezi?"
"Dorința din ochii tai."
"Vrăjeală, crezi ca ma vei cuceri cu replicile astea de pe internet? "
"Ma subestimezi, și nu stii ce pot sau de ce sunt în stare." Spune sprijinindu-se intr-o mâna și dandu-mi o șuviță de par rebelă după ureche
"Chiar aș vrea să aflu de ce ești în stare."
"Te joci cu focul și nu e bine, stiu mai multe despre tine decât știi tu despre mine."
"Spre exemplu ce știi tu așa important despre mine?"
"Draga Kylie, Kylie Jenner, stiu despre tine ca esti aici pentru al înfundă pe Roger Rockford, vrei mai multe?" Spune toate astea urcandu-se Peste mine, facandu-si loc între picioarele mele și incrucisandu-si degetele cu ale mele.
Când am realizat tot ce a spus am ramas masca, totul era clar, era trimis de Rockford.
"Esti un nemernic, trebuia să îmi dau seama că nu aveai de unde sa știi unde stau. Da-te de pe mine" Tip la el încercând să mă ridic, dar neputand el fiind mult mai puternic.
"Potoleste-te și stai aici" Zice și ma întinde la loc pe pat de data asta punandu-se mai bine Peste mine încât să nu ma mai pot mișcă deloc.
"Lasa-ma în pace și pleacă, și plus transmite-i din partea mea ca o să infunde pușcăria" Tip la el descarcandu-ma.
"Linisteste-te, asa e, va face închisoare, stiu cât rău ti-a făcut, dar eu nu am nici o vina, nu e războiul meu, e al lui, nu am nici o implicare în moarte părinților tai."
Când a adus vorba de părinții mei mi-au dat lacrimile, lăsând totul să iasă din mine.
"Merită să moară jogodia pentru ce a făcut, am vazut cu ochii mei cum se prăbușeau amândoi la pământ, iar el a avut tupeul să se și uite în ochii mei ca un animal ce e" Spun plângând din ce in ce mai tare.
Se ridică de pe mine si ma ia în brațe eu ghemuindu-ma la pieptul sau, infasurandu-mi brațele în jurul corpului său. Îmi mângâia Capul și spatele încercand să mă consoleze.