[Justin]
Ma trezesc devreme în jur de ora 7, destul de bine dispus. Merg să îmi fac un dus și apoi ma îmbrac cu ceva lejer. Azi chiar nu am nimic de făcut, ma gandesc ca ar fi bine să merg până la Kylie, dar întâi voi trece pe la un magazin de sushi. Încă aveam Cheia de la camera ei așa că va fi extrem de usor. După ce iau mâncare ma duc fix la ea la hotel, deschid ușor ușa cât să nu ma audă, încă dormea, imaginea din fața mea era atât de plăcută nu avea decât o bluză și lenjeria intimă, iar bluză i se ridicase putin din cauza poziției. Las ce am cumpărat în cealaltă camera și ma intorc la ea.
"Kylie, trezeste-te." Zic miscand-o umpic de un șold
Geme ușor și se face mai comodă.
"Inca puțin."
"Kylie, am ceva pentru tine."
Deschide puțin ochii și clipește de câteva ori.
"Încă îmi e somn."
"Stiu dar trebuie să te trezești."
"Ba nu, nu trebuie."
"Deci nu vrei?"
"Nu"
Ma urc peste ea in pat și o apuc pe picioare și o trag spre mine.
"Acum te trezești?"
"Nu"
"Iti promit ca daca nu te trezești te fut grav."
"Da fix"
"Nu ma crezi?"
"Nu."
Ma las mai jos și încep să ii sărut fiecare părticică de piele de pe abdomen, încep de la linia lenjeriei până în dreptul sânilor.
"Justin, te rog nu, acolo ma gâdil."
"În partea de jos a stomacului?"
"Iham"
"Aici, nu? Spus și musc.
"Dă acolo, dar nu o mai face."
"De ce, ca mie imi place. Asa aici aproape de... Știu tu."
"Iar ești pervers."
"Stiu dar asta e farmecul meu."
"Da sigur."
Mai las un singur sarut acolo și urc în sus pe obdomenul până ajung la sâni. Tricoul de pe ea cădea perfect peste bustul ei.
"Dar ce sani mari și rotunzi ai, ai silicoane, nu?
"Nu, nu am."
"Serios, vrei sa spui ca aceste două chestii perfecte sunt naturale."
"Da și acum nu te mai uita, pari obsedat."
"Tu știi cât de mult îmi plac sanii naturali? Adică sunt mult mai moi si mai plăcuți la atingere." Spun toate astea muscandu-mi buza.
"Știi că asta a sunat ciudat, și plus de asta, dacă tot îți plac de ce nu iti faci o iubită care sa fie naturală."
"Pai eu vreau, tu nu prea vrei."
"Ma refeream la altcineva."
"Păcat, mie imi plac ai tai, sunt frumosi, pot să pun mâna?"
"Nu și plus, asta e problema ca ție nu iti place de mine ca persoană ție iti place altceva."
"Ba cum sa nu îmi placa si de tine ca persoană, dacă îmi plăcea doar corpul tău, te legam, te futeam, și aia era. Dar nu vezi ce frumos ma port cu tine."
"Extrem de frumos."
"Deci, te mai întreb odată, pot să pun mâna?"
"Nu."
"Dar de ce, ca arată așa bine."
"Am zis nu."
Pe cât ești de bună pe atat de rea ești."
"Asta e, se mai întâmplă."
Sincer chiar voiam sa ating, nu mult dar vroiam sa pun și eu mâna pe ceva, cam tot ce are ea începe să ma încânte, și asta e ciudat.
Observ ca nu era atentă, se uita pe telefon, iar în acel moment am avut o idee minunata. Îi apuc repede sani cu ambele palme și îi sărut pe fiecăre, apoi ma ridic de pe ea.
"Sa știi că ai dreptate, sunt total naturali."
"Justin, de ce ai facut asta?"
"Cum adică de ce?"
"Ti-am zis ca nu, doar fiindcă tu esti obișnuit să primesti de fiecare dată ce vrei asta nu înseamnă că ai dreptul să calci intimitatea altora."
"Stai ce, nu am vrut să crezi asta, doar ca am o slăbiciune pentru..."
"Nu Justin, tu ai o slăbiciune pentru tot ce înseamnă sex."
"Nu-i adevărat."
"Ba e." Spune și se ridică din pat și apoi merge la baie, incuind ușa după ea.
Ma duc și eu la usa sprijinindu-mi capul de ea.
"Kylie, imi pare rau, adică nu știam că te deranjează daca cineva te atinge în felul ăla."
"Ei bine ai aflat acum, și cât timp mai stai pe lângă mine comporta-te că un om normal, eu nu sunt că toate parasutele alea pe care le futi tu."
"Stiu, dar înțelege si tu ca sunt bărbat și e mai greu la mine."
"Eu îmi fac un duș. Tu vezi ce faci pe acolo."
"Bine."
Poate ca are dreptate, până acum am stat numai cu parașute, și am inceput sa tratez așa orice femeie. Ar trebui să mă controlez, să înțeleg că nu toate sunt la fel, nu toate se aruncă în brațele mele din prima jumătate de ora.
Sper macar sa ii placa mancarea și poate așa o impac.
O vad ieșind din baie, avea alte haine, era îmbrăcată în niste pantaloni scurti negri care se asezau perfect pe ea si ii scotea în evidență formele și un tricou mov subtire, încă nu avea sutien, pot să jur ca a facut-o intentionat. Deși iubesc movul, în momentul ăsta chiar i-as da tricoul ăla jos.
Ma ridic si ma îndrept spre ea.
"Haide, am ceva pentru tine." Spun și o iau de mână tragand-o după mine.
"Sper ca nu ai vreo surpriză de genul ăla."
Ma intorc spre ea și o opresc punandu-mi mânile pe talia ei.
"Uite Kylie, nu vreau sa iti fie frică de mine, nu am de gând să îți fac nimic. Poate ca nu stiu sa imi arat foarte bine admirația față de o persoană, dar crede-ma ca nu se va întâmpla nimic fără voia ta."
Nu spune nimic doar se uita în ochii mei și îmi sare în brațe.
"Esti cel mai tare."
"Și tu esti ce a mai tare." Spun strangand-o în brațe și ridicand-o de pe sol. "Acum hai sa vezi ce ti-au luat."
"Bine"
Când ajungem în bucătărie, face ochii mari și un zambet mare se așterne pe fata ei.
"De unde ai știut că iubesc sushi-ul?"
"Nu am știut pur și simplu, am luat."
"Mersi, poate nu esti chiar asa rău."
"Normal."
"Dar cum facem e un singur scaun. Bai frate când m-am cazat le-am spus că sunt singură dar asta nu însemna că trebuia să îmi ia scaunele." Spune ea punandu-si mâinile în șold.
"Rezolvăm noi cumva. Te țin eu în brațe."
Își îndrepta privirea spre mine, uitandu-se cu mare atenție, probabil căutând un lucru cu care sa ma contrazică, dar ne găsind cedează.
"Bine, Justin."
Zâmbesc și apoi ma așez pe scaun luand-o pe ea de șolduri și apropiind-o de mine mai apoi asezandu-se la mine în brațe. Ne privim câteva secunde, ma pierduse-m în privirea ei, în oceanele ei de ciocolată. M-am apropiat de buzele ei dar când am vrut să o sărut și-a lăsat capul în jos.
"Justin, stii foarte bine situația, nu o complica, nu acum...bine?" Spune urcandu-si o palmă pe umărul meu.
"Bine...bine."