SEVGİLİM KOÇ: Koç burcu ile bir ilişki, sörf yapmaya, paraşütle atlamaya benzer. Ölüp ölmeyeceğinizin garantisi yoktur ama eğleneceğinizin garantisi vardır. Farklı deneyimlere şimdiden açık olun, size hak ettiğiniz sevgiyi göstermekten çekinmeyecektir. Çünkü ilk olmaktan ve iz bırakmaktan en keyif alan burç; Koç! Eğer sizden hoşlanıyorsa pek bir şey yapmanıza gerek yoktur, zira siz "Beni niye aramıyor?" diye bile düşünmeden, sizi çoktan aramış olacaktır
SEVGİLİM BOĞA: Tebrikler! Parayı harcamaktan çekinmeyen bir sevgiliniz oldu! Kendi hayatını kazanan bir Boğa, kazancını sizinle paylaşmaktan çekinmeyecek, size oldukça cömert davranacaktır. Maddi dünyada yaşadığınız bu tutku dolu aşkta pinti biriyseniz vaktinizi Boğa burçları ile harcamanıza gerek yoktur
SEVGİLİM İKİZLER: Hayat İkizlerle gerçekten zor! Eğer hayatınızın bir döneminde iki kişiyi aynı anda idare edebildiyseniz ve bu konuda üstün yetenekleriniz varsa, İkizler ile sevgili olmaktan korkmanıza gerek yoktur. İkizler burcu ile birliktelik demek avucunuzda canlı bir balığı susuz canlı tutmaya çalışmanız demekle aynıdır, biraz sıkarsanız avucunuzdan sonsuzluğa öylece kayıp gidişini izleyebilirsiniz. İkizler burcunu içi boş romantizmle etkilemeye çalışmak ahmaklıktan ibarettir, birkaç adım uzaklaşıp sevdiğiniz, aşık olduğunuz İkizler burcuna öylece bakın. İçinde gizlediği derin yaraların üzerini kahkahalarla kapamaya çalışan ufak çocuğu görebildiniz mi? Sizin işiniz o çocuğa yakınlaşmakta.
SEVGİLİM YENGEÇ: Alt tarafı onu aramayı unuttunuz ve bunu dünyanın sonu gibi algılayıp küstü mü? Tebrikler, sevgiliniz tipik bir Yengeç burcu. Bir insanı anlamak için onun gibi düşünmek gerekir, bu satırları okuduğunuza göre sevgilinizi anlamakta zorluk çekmektesinizdir. O halde buyurun sizi Yengeç burcunun karmaşık zihninde bir yolculuğa çıkaralım. Öncelikle duygusal bir sevgiliniz olduğu için kısmen şanslısınız, fakat hemen belirtmek isterim ki, duygusal Yengeçler size romantik yemekler, mum ışıkları, kemancılarla gelmez. Romantizm ile duygusallık bambaşka kavramlardır, sizin sevgilinizin romantizmle uzaktan yakından alakası yok, o yalnızca duygusallık denizinde boğulmak üzere olan hassas bir kişilik.
SEVGİLİM ASLAN: Harika biriyle tanıştınız, aynı filmleri seviyorsunuz, aynı müzikleri dinliyorsunuz, aman tanrım o da nesi aynı gökyüzünün sonsuzluğunda kaybolurken aynı yıldıza mı bakıyorsunuz? Hemen burcunu sordunuz ve en şen kahkahasıyla "Aslan!" dedi. Beyniniz Aslan burcu ile ilgili bildiklerini bir makine gibi gözden geçirdi ve ona iltifat üzerine iltifat yağdırmaya başladınız, en güzel kokuları alıp, en şık lokantalara götürdünüz. Arkanıza yaslanıp rahatladınız. Birkaç gün sonra karşınızda kaprisli, mutsuz, huysuz sürekli sorun çıkaran çekilmez birine dönüştüğünü görmenizle rahatınız bozuldu mu? Tebrikler, Aslan burcunun yörüngesine girmiş bulunmaktasınız.
SEVGİLİM BAŞAK:Nihayet aradığınız aşkı buldunuz, nazik, kibar, eğlenceli biri. Kesinlikle evleneceğiniz kişi, hayallerinizin aşkı! Bir de az konuşsa, az eleştirse, biraz memnun olsa ne güzel olur değil mi? Bazen "Yeter!" diye haykırmak istiyorsunuz. "Yeter artık, yarım saat sonra yıkansa bulaşıklar dünya durmaz!" Zaten sizi nasıl ağına düşürdü anlamadınız, her işi siz yapıyorsunuz ama nasıl oluyorsa "Düzenli, titiz" olan o oluyor. Bıktınız artık ve çok haklısınız. Gerçekten haklı mısınız? Elbette değilsiniz, siz bir Başak burcu ile birliktesiniz. Sizin hayatınıza saygı duyan, sorunlarınızı çözmekten keyif alan biriyle birliktesiniz
SEVGİLİM TERAZİ: Gün boyunca neredeyse her şeyi idare eden sevgilinize akşam ne yapmak istediğini sorduğunuz ve cevap beklemeye başladınız. Cevabınızı ben vereyim, birkaç hafta daha böyle devam ederseniz "Olmuyor, arkadaş kalalım" cümlesini duymanız mümkündür.Karşınızda her şeyi idare eden, "Aman tadımız kaçmasın!" diyerek sineye çeken birine ne yapmak istediğini sorduğunuz anda, size "Sen bilirsin." cevabını vererek sizi de idare edecektir. Siz de onun rutini haline gelecek ve her rutin gibi sıkıcı bir şeye dönüşeceksiniz.