15/09 Thursday,
Yonghyun's POV
TOK TOK TOK!
Siapa pulak yang ketuk pintu senja senja macam ni.
Sebelum aku membuka pintu, perbanyakkan la istighfar. Sejahat jahat aku, aku hafal alif ba ta.
Aku membuka pintu.
"....."
Muka aku inesen.
"Babyy semalam kenapa tum---"
Lalu aku terus menutup pintu semula tanpa dia sempat menghabiskan ayatnya. Pontianak tu dah membebel senja senja macam ni.
"Baby bukak pintuu ni!"
Dia mengilai dekat luar. Lalu aku membuka pintu semula.
"Siapa baby? Rumah aku takde budak kecik. Aku sorang je"
Aku cuba explain. Nyampah dengan si Lanny ni.
Dekat sekolah dialah yang acah aku boypren dia. Sorry sikit, I'm too bad for all of this.
Aku tak berminat nak ada girlpren. Menyusahkan. Lagi-lagi aku benci perempuan.
"You sorang je ke?"
Dia membuat muka sinis dia dan menolak aku ke dalam rumah lalu menutup pintu.
Kunci pulak tu.
Masyaalloh sesungguhnya berdua-duaan itu tidak manis.
Dia mahu menerkam aku.
Tapi aku dah tumbuk dia dulu. Aku tahu aku 'lelaki'. Sebab itulah aku mengelak awal-awal sebelum terjebak. Kerana 'lelaki' ni lemah iman bab bab ni.
Dengan perempuan pun boleh aku tumbuk. Aku mana suka perempuan hoho. Tapi bukan gay. Cuma belum ready.
Inesen sangat.
Dia mengerang kesakitan lalu sebut nama aku kuat-kuat. Kuanghajo betul nanti jiran sebelah salah faham.
Geram pulak aku dengan dia ni. Lalu aku seret dia keluar rumah aku yang suci ni. Aku terus menutup pintu.
Kacau aku date dengan patung patrick.
-------
9:30 pm
Aku mahu menutup lampu. Satu rumah aku tutup. Kemudian aku date dengan patung patrick aku sambil bermain video game. Bukan tengok bukan-bukan ya. Ya aku tau aku 'lelaki'.
Tiba-tiba aku terdengar ada bunyi di dinding rumah aku. Menatang tu datang dari bawah.
Menatang apa tu Masyaalloh!
Aku cepat-cepat turun ke bawah dengan berkepitkan patrick star di ketiak aku. Kesian dia lemas.
Bayang-bayang berambut panjang, ber-beanie...
Sah manusia yang dengki ni!
Aku terus keluar rumah lalu menjerit.
"Hoi! Apa kau buat time time macam ni?!"
Dia terkezzut tengok aku di belakang dia. Dia memegang sebotol air.
"Air apa tu? Kau jampi rumah aku yek"
Nak je aku cepuk dia. Tapi patrick masih di ketiak aku.
Dia baling air tu dan mahu melarikan diri.
Aku apa lagi, cepat-cepat aku kejar dia hoho.
Lalu aku menarik rambut dia. Dia terjatuh di jalan raya. Padan muka kau hoho tu la jampi rumah aku lagi.
"Kau siapa?"
Aku tanya dia dengan bercekak pinggang. Dah macam pondan pun ade.
Dia memusingkan badannya dan memandang aku.
Masyaalloh si betina ni lagi! Terkezut aku!
Yang aku curi duit dia tu."Oh kau yang jampi rumah aku! Tau tak syirik!"
"Tu bukan air jampi la bodoh! Tu air minyak!"
Baru aku teringat dia kata dia nak bultaoreune(bakar) rumah aku.
Dia memandang ke arah ketiak aku. Patung patrick---
"Yang ni patung sepupu aku, dia tertinggal"
Aku menipu dia. Buat apa nak jujur dengan orang macam dia kan.
"Siapa nama kau?"
Aku cuba menukar topik. Tapi tak sangka pulak aku boleh tanya nama dia sebab dah berdegup degup jantung aku kerana malu disebabkan mempunyai patung sebegini rupa. So aku main cakap je.
"......"
"......"
Aku pun senyap seketika.
"Tak penting"
Lalu dia beredar macam tu je. Tak beradab langsung!
Nanti kau, aku ajar dia cukup cukup. Menggunakan Maggi cukup rasa.
.
YOU ARE READING
Little Girl | yonghyun
FanfictionIn which he suddenly feel the loves came out to the 5 years old little girl that he wants to kidnape. [ I'm dedicated this story for H:our especially Echo ] [ 100% my own idea ]